Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:04:53 GMT

سینک ظرفشویی کورین بهتر است یا استیل؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۳۵۰۶

سینک ظرفشویی کورین بهتر است یا استیل؟

سینک ظرفشویی مهم‌ترین محل آشپزخانه است و تقریباً ۶۰ درصد از وقت ما در آشپزخانه کنار سینک صرف می‌شود، بنابراین مهم است که سینک ظرفشویی کارآمد باشد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، برای یک سینک ظرفشویی ایده‌آل، استفاده مفید از فضا، طراحی ارگونومیک و زیبایی و سهولت در تمیز کردن، مزایایی است باید این محصول داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً به جز سینک‌های استیل، نوع دیگری از سینک‌های ساخته شده از سنگ‌های مصنوعی با نام تجاری کورین نیز در بازار به چشم می‌خورند که ظاهر بسیار زیبا و مدرنی دارند. با توجه به قیمت بالایی که باید برای این نوع سینک بپردازید، خوب است بدانید آیا این نوع سینک واقعاً بهتر است یا فقط یک سینک خاص و زیبا به شمار می‌آید؟

استیل بهتر است یا کورین؟

سینک‌های استیل برای شما آشناترند. این حضور چندین ساله آن‌ها، گویای مقاومت بالا و سرسختی آن‌هاست. سینک‌های استیل به راحتی تمیز می‌شوند و با وجود اینکه با سطح سنگی کابینت از یک جنس نیستند اما با هر سبک دکوراسیون آشپزخانه به سادگی هماهنگ می‌شوند. این سینک‌ها در برندهای مختلف طراحی می‌شوند و هنوز هم جزو مرسوم‌ترین سینک‌های ظرفشویی هستند. البته اگر مقایسه کوچکی بین قیمت سینک لتو یا برندهای دیگر در مقایسه با نوع کورین آن‌ها داشته باشید متوجه می‌شوید که سینک‌های استیل به‌صرفه‌تر و اقتصادی‌ترند.

این سینک‌ها یک ضعف بزرگ دارند و آن هم این است که احتمال خراش خوردن این مدل زیاد است، همچنین خیلی زود درخشش خود را از دست می‌دهند. اگر از افرادی هستید که مایع سفید کننده و سیم ظرفشویی جزو جدا نشدنی از پروسه نظافت شما هستند، سینک استیل شما به زودی کدر و خش‌دار خواهد شد. بهتر است برای شست و شوی این نوع سینک از مواد مخصوص در بازار یا راهکارهای خانگی مانند جوش شیرین کمک بگیرید.

اما اگر سلیقه‌تان استفاده از سنگ در فضا است، سینک‌های کورین همان فضایی را که دوست دارید به آشپزخانه شما می‌دهند. سینک کورین که در واقع از سنگ مصنوعی ساخته شده است، ظاهر یکپارچه‌ای با صفحه سنگی کابینت تشکیل می‌دهند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع‌تری تولید می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به رنگ دکوراسیون آشپزخانه خود آن را انتخاب کنید. این سینک به صورت کاملاً یکپارچه به رویه کابینت متصل می‌شود و هیچ درزی بین محل اتصال سینک و رویه کابینت وجود ندارد، که این ویژگی علاوه بر زیبایی از تجمع هر گونه آلودگی و کثیفی جلوگیری می‌کند.

در این سینک، لک آب به دلیل بافت آن کمتر نمود پیدا می‌کند و به راحتی هم خط و خراش نمی‌افتد. البته باید گفت این ویژگی در مدل‌های روشن‌تر متمایزتر است و سینک‌های تیره‌تر، خراش‌ها را به نمایش می‌گذارند. این سینک‌ها ضد باکتری و قارچ بوده و به آسانی هم تمیز می‌شوند. این سینک در برخی برندها نام اختصاصی خود را دارد مثلاً سینک آندرمونت، نوع سنگی از سینک ظرفشویی استیل البرز  است.

سینک کورین به دلیل قابلیت‌ها و طراحی زیبایی که دارد در حال حاضر بیشتر مورد توجه است. عیب بزرگ این نوع سینک در قیمت آن است. این نوع متریال، هزینه بالاتری نسبت به سینک استیل دارد، بنابراین سینک استیل برای افرادی که می‌خواهند هزینه کمتری بابت این کالای ساختمانی بپردازند، گزینه بهتری هستند. فاکتورهای مهم دیگری مانند سبک طراحی و دکوراسیون آشپزخانه، کاربرد سینک، دوام سینک و ... در انتخاب سینک وجود دارند. پس بهتر است بعد از آشنایی با ویژگی‌های سینک کورین و استیل، قبل از رفتن به فروشگاه یا خرید اینترنتی ، بقیه پارامترها را هم برای خود مشخص کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • نظرات در مورد سینک گرانیتی مشکی، گاز رومیزی و سینک آبشاری
  • تصویر قدیمی از آشپزخانه بازار طهران در دوره قاجار
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • خرید ترازو دیجیتال
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه