Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:37:18 GMT

حکم اعدام قاتل کودک 5 ساله در زندان ساوه اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۳۷۸۷

حکم اعدام قاتل کودک 5 ساله در زندان ساوه اجرا شد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: قاتل "تبسم بداقی" دختربچه 5 ساله ساوه‌ای، به اتهام قتل و تجاوز به عنف، صبح امروز در زندان ساوه به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایلنا از اراک، رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: قاتل تبسم همچنین به اتهام کودک آزاری به شش ماه حبس و به اتهام ارتباط نامشروع با مادر مقتول به تحمل ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی افزود: مادر این کودک نیز به اتهام ارتباط نامشروع با فرد قاتل به دو سال حبس تعزیری و اجرای دو مرحله ای ۱۰۵ ضربه شلاق تعزیری و به جرم مساعدت در خلاصی متهم از محاکمه نیز به چهار سال و نیم حبس تعزیری محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی سه متهم دیگر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

وی خاطرنشان ساخت: این کودک در حالت کما به یکی از بیمارستان های ساوه ارجاع شد و با وجود تلاش پزشکی جان سپرد و پزشکی قانونی نیز در معاینه جسد ضربات متعدد بر بدن طفل را مورد تایید قرار داد و با تکمیل بررسی های قضایی وقوع تجاوز به عنف هم احراز شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: این رای در شعبه سوم دادگاه کیفری یک ساوه صادر شد و پس از اعتراض متهمان، پرونده به شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور ارسال و در تاریخ هفتم مهرماه در این مجمع قضایی نیز مورد تایید قرار گرفت و حکم امروز اجرا شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 تجاوز حبس دیوان عالی کشور زندان کودک آزاری موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش

 به گزارش تابناک، قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: عصر ایران

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله