Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@04:39:24 GMT

افتتاح مرکز جامع سلامت شهر رامیان+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۳۹۹۸

افتتاح مرکز جامع سلامت شهر رامیان+ تصاویر

مرکز جامع سلامت رامیان، با حضور نماینده و فرماندار شهرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، فرمانده انتظامی گلستان، ائمه جمعه و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از    گل رامیان، "عبدالرضا فاضل" رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در آیین افتتاحیه مرکز جامع سلامت رامیان گفت: این مرکز بعد از گذشت یک سال و نیم از کلنگ زنی آن با ۱۴۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه و بودجه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به سرانجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون تومان برای تجهیزات داخلی این مرکز لازم است و در طول هفته های آینده به بهره برداری می رسد.

"فاضل" افزود: درمانگاه، اورژانس، ازمایشگاه، کلینیک تخصصی و دندانپزشکی و بهداشت خانواده و ... از بخش های این مرکز جامع سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افتتاح مرکز جامع دلند در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: امروز مراسم کلنگ مرکز جامع سلامت در شهرهای خان ببین و تاتارعلیا به زمین می خورد و در طول یک الی دو ماه آینده کلنگ مرکز جامع سلامت رضاآباد هم کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه نیمی از مردم دنیا از پوشش همگانی سلامت برخوردار نیستند، تصریح کرد: کاهش تحرک در استانهای شمالی بیش از ۱۲ درصد از میانگین کشوری بیشتر است و چهارهزار مرگ و میر بعلت مشکلات قلبی، عروقی در این استان اتفاق می افتد.
 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: یکی از اولویت های اصلی مدیریت این شهرستان در سال جاری ساماندهی و هماهنگی امور مربوط به اتباع و مهاجران خارجی و مقابله با ورود و حضور اتباع غیرمجاز در شهرها و روستاهای تابعه است، در این راستا مرکز جامع غربالگری اتباع در ری به زودی افتتاح خواهد شد.

مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور اتباع و مهاجران خارجی شهرستان ری اظهار داشت: یکی‌ از نیازهای اصلی ما در این حوزه راه اندازی هرچه سریعتر مرکز جامع غربالگری اتباع خارجی است که در بسیاری از موارد مرتبط کاربرد داشته و بسیار کمک کننده خواهد بود.

وی افزود: همچنین در همه جلسات کمیسیون می بایست قوانین مرتبط، شرح وظایف و بخشنامه های مربوطه با موضوع اتباع قرائت شده و رؤسای ادارات و دستگاه های عضو نسبت به شرح اقدامات خود اقدام کنند تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف مجموعه را شناسایی نماییم.

معاون استاندار تهران با اشاره به اهمیت بالای کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات مهم تشکیل منظم و هر ۱۵ روز یکبار جلسات کمیته های فرعی در پنج بخش تابعه شهرستان است تا جلسات در بخش ها تشکیل و موضوعات مرتبط با اتباع به صورت تخصصی و با شرایط همان منطقه مطرح و پس از بررسی و تحلیل در کمیته ها مهمترین موارد جهت طرح در جلسه کمیسیون شهرستانی ارسال تا در مورد آنها تصمیم گیری شود که بدین شکل به سمت برخورد تخصصی با موضوع پیش خواهیم رفت.

باب الحوائجی‌ ادامه داد: در زمینه برخورد با اتباع غیرمجاز نیازمند یک تفکر جهادی و دلسوزانه و احساس تعهد در تمام مسئولان و متولیان امر هستیم. یکی از اقدامات خوبی که در شهرستان ری انجام شده است راه اندازی مرکز تخصصی غربالگری اتباع و مهاجران خارجی طی روزهای آتی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با شروع به کار مرکز و استقرار و شروع به فعالیت سامانه سراسری صیام به صورت دقیق و مستند به اطلاعات مورد نیاز مانند وضعیت اخذ مجوزهای قانونی، محل زندگی، شغل و دیگر موارد مورد نیاز دسترسی داشته باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: با افتتاح مرکز جامع غربالگری و اطلاع رسانی مناسب در این خصوص پس از این موضوع ساماندهی و هماهنگی امور مرتبط با اتباع و مهاجران خارجی به صورت کاملا تخصصی و مستند پیش خواهد رفت و بویژه در موضوع شناسایی اتباع غیرمجاز و اعمال برخوردهای قانونی می توانیم به آمار قابل قبولی دست یابیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل