Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان رامیان از آغاز برگزاری جشنواره بین المللی "باروت خیس" در مدارس دبیرستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، "قاسم کوهساریان" مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان رامیان پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: جشنواره بین المللی "باروت خیس" با شعار "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" همزمان با واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی کشور در واحدهای مقاومت پیشگام این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این جشنواره با محوریت انتخاب منفورترین چهره سیاسی جهان از جمله دونالد ترامپ، بنیامین نتانیاهو، نیکی هلی است.

"کوهساریان" افزود: واحدهای مقاومت از امروز تا 14 اردیبهشت فرصت حضور در این جشنواره را دارند.

وی بیان کرد: شناساندن نایت های ابرقدرتهای جهان و مدعیان دروغین حقوق بشر و توجه به رای و نگاه قشر دانش آموز و آگاهی سیاسی این قشر به عنوان آینده سازان کشور از اهداف این جشنواره است.

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان رامیان تصریح کرد: دانش آموزان با رای دادن به یکی از چهره های منفور دنیا منفورترین چهره را انتخاب و به جامعه معرفی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی انتخابات، جوایزی به مدارس فعال در برگزاری این انتخابات اهدا می شود.

تصاویر زیر مربوط به دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی ملاصدرا رامیان است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی