Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@19:34:27 GMT

برگزاری مسابقه حفظ قرآن در چابهار

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۴۱۰۵

برگزاری مسابقه حفظ قرآن در چابهار

سکینه دارابی، مدیر مؤسسه قرآنی نورالهدی چابهار، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: همزمان با هفته جوان، مسابقه حفظ قرآن ویژه بانوان جوان و نوجوان صبح امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در مسجد امام علی(ع) چابهار برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری اداره ورزش و جوانان چابهار برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه به‌صورت شفاهی و از سوره‌های مبارکه یس، نبأ، واقعه و الرحمن به‌عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مؤسسه قرآنی نورالهدی چابهار افزود: در پایان مسابقه حفظ قرآن، فاطمه قاسمیان به‌عنوان نفر اول، الهه اکبری نفر دوم و محبوبه سرفراز نیز به‌عنوان نفر سوم معرفی و تجلیل شدند.
وی بیان کرد: اوقات فراغت یعنی فرصتی که جوان در اختیار دارد و در صورت عدم برنامه‌ریزی صحیح، می‌تواند مشکل‌ساز شود، از سوی دیگر، غنی سازی اوقات فراغت می‌تواند جوانان و نوجوانان را از آسیب‌ها و نا هنجاری‌های زیادی در امان بدارد.
دارابی اظهار کرد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، هر ساله برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی از سوی مؤسسه قرآنی نورالهدی چابهار و با همکاری دستگاه‌های مربوطه در شهرستان چابهار برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • قرآن همه چیز ماست
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها