Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران درباره لغو برنامه مناظره پیرامون «کشت، واردات و توسعه محصولات تراریخته» به مدیر شبکه یک سیما بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران درباره لغو برنامه مناظره پیرامون «کشت، واردات و توسعه محصولات تراریخته»  به مدیر شبکه یک سیما بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این بیانیه به شرح زیر است:

رسالت اصلی رسانه ملی، روشنگری و هدایت افکار عمومی به والاترین آرمان‌ها و ارزش‌های انسانی، دینی و انقلابی است. این وظیفه به قدری مهم و حیاتی است که حضرت امام (ره) انتظارات خویش از صداوسیما را با تعبیر دقیق «دانشگاه عمومی» بیان فرمودند. دانشگاهی که در آن نباید نسبت به انجام این رسالت عظیم یعنی تبیین و روشنگری، ذره‌ای کوتاهی صورت گیرد.

 مسئله «کشت، واردات و توسعه محصولات تراریخته» مدتی است که در محافل گوناگون علمی و تصمیم‌گیری کشور مورد بحث و مناقشه بسیار قرار گرفته است. در ابتدا پرداخت برنامه «مناظره» شبکه اول سیما در روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت به این موضوع پس از مدتی طولانی در تلویزیون به جهت روشنگری برای افکار عمومی، موجب مسرت دغدغه‌مندان این حوزه گردید. اما متأسفانه خبر ناگهانی عدم پخش آن علی رغم اطلاع قبلی نگرانی‌های جدی برای کارشناسان، اساتید و عموم مردم ایجاد کرده است.

اکنون برای همگان این پرسش ایجاد شده است که چه اتفاقی باعث لغو ناگهانی این برنامه گردید؟ چه کسانی در این تصمیم گیری توانسته‌اند تصمیم مدیران صداوسیما را تغییر دهند؟ پرداخت به این موضوع در برنامه زنده که ارتباط تنگاتنگی با سلامت مردم و امنیت غذایی کشور دارد منافع چه کسانی را به خطر می‌اندازد که بدین گونه اهرم‌های فشار خود را در صداوسیما فعال می‌کنند؟

پاسخ به سوالات یاد شده، می‌تواند افکار عمومی را نسبت به این اتفاق مهم روشن سازد، در غیر این صورت مسئولیت هرگونه قصور در این امر متوجه مدیران سازمان صداوسیما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران