Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج-ايرنا-دبيرکل اتاق بازرگاني البرزفراهم شدن مقدمات حضور فعال و پررنگ بخش هاي توليد، صنعت، خدمات و کشاورزي استان در نخستين نمايشگاه توانمندي هاي صادراتي ايران در روسيه را حرکتي در جهت اجراي فرمان مقام معظم رهبري دانست که امسال را به عنوان سال حمايت ازکالاي ايراني نامگذاري کردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مسعود قاسمي روز دوشنبه درنشست توجيهي چگونگي و کيفيت برپايي اين نمايشگاه، حضور فعال بخش خصوصي در اين عرصه را گامي در جهت توسعه روابط تجاري و گسترش صادرات کشور عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: بسياري از محصولات توليدي ايران از جمله توليدات واحدهاي نمونه و برتر استان البرز از مرغوبيت بالايي برخوردار هستند و معرفي محصولات ايران در اين نمايشگاه رونق صادرات را درپي خواهد داشت.
قاسمي با اشاره به ويژگي خاص حضورمان در نمايشگاه توانمندي هاي صادراتي ايران در روسيه،افزود: معرفي توليدات ما در اين نمايشگاه تنها در بازار يابي در روسيه خلاصه نمي شود بلکه از اين راه مي توانيم درتمام جمهوري هاي مستقل اتحاد جماهير شوروي سابق معرف کالاي ايراني باشيم و در بازار اين کشورها به صورت فعال ظاهر شويم.
وي خاطرنشان کرد: استان ما در توليد بسياري از کالاها از جمله در زمينه هاي تخصصي نظير نساجي، مواد غذايي و دارويي از توانايي هاي شايان توجهي برخوردار است و ميتوانيم در صادرات محصولات با کيفيت و قابل رقابت حرف براي گفتن داشته باشيم .
دبيرکل اتاق بازرگاني البرز تصريح کرد: توليد کنندگان بايد کيفيت کالا ، قيمت و خدمات پس از فروش را مورد توجه خاص قرار دهند تا بستر براي حضور پررنگ و قابل رقابت محصولات داخلي در بازارهاي بين المللي مهيا شود.
دراين نشست ` امين عليف ` نماينده تام الاختيار تجار جمهوري داغستان و دکتر احد قضايي نماينده سابق ايران در اتحاديه کشورهاي مستقل مشترک المنافع (cis) و جمعي از فعالان اقتصادي استان حضور داشتند.
براساس برنامه ريزي هاي انجام شده قرار است نمايشگاه توانمندي هاي صادراتي ايران درتاريخ 30 شهريور ماه بندر مخاچکالا داغستان برگزار شود.
گفتني است در پايان اعضاي اين نشست از نمايشگاه توانمندي هاي توليدي صنعتي استان البرز در محل اتاق بازرگاني البرز ديدن کردند.
7411/1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در قالب این نشان صادراتی ، دو شرکت خودروسازی استان سمنان با پارک علم و فناوری این استان تفاهم نامه امضا کردند که تحقیقات تولید محصول سنسورهای اکسیژن را انجام دهند .  در استان سمنان سالانه یک و نیم میلیون دلار واردات سنسورهای اکسیژن انجام می شود .

سمنان با شعار «استان امن برای سرمایه گذاری، قطب فناوری و بهشت گردشگری» در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور  داشت.
این استان در سالن ۴۱ با ۴ کانتر و حضور ۵ شرکت صادراتی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشت.
کانتر شماره یک، اقتصاد خودرو با حضور ۵ خودروساز استان، کانتر شماره ۲، اقتصاد دیجیتال با بهره گیری از تمامی ظرقیت‌های موجود، کانتر شماره ۳، سرمایه گذاری خارجی با بهره گیری از ظرفیت‌های خارجی استان و کانتر شماره ۴ نیز با عنوان کانتر آزاد با بهره گیری از سایر ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف صنعت، تولید، اقتصادی و سرمایه گذاری فعالیت می کرد.
از ۲۷ سال پیش تا سال ۱۴۰۰ در استان سمنان در مجموع ۱۹۹ میلیون دلار قرارداد جذب سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته و از سال ۱۴۰۰ تا کنون و طی ۲ سال، ۱۹۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی آن هم در شرایط تحریم و تنش‌های منطقه‌ای و بین المللی به ثبت رسیده که می‌توان از آن به عنوان یک جهش نام برد.
استان سمنان پنجمین رتبه حجم صادرات محصولات دانش بنیان را در سطح کشور به خود اختصاص داده و بر اساس گزارش‌ها یک ششم فروش محصولات دانش بنیان کشور مختص استان سمنان است.
نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مشارکت ۶۸ کشور دنیا در تهران برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • فرصت‌های صادراتی محصولات صنایع غذایی
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴