Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که در پوشش دکتر پوست و زیبایی و سوء استفاده از هویت یک پزشک عمومی ، اقدام به آزارو اذیت خانم‌ها کرده، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح جزییات پرونده آزار و اذیت جنسی در پوشش پزشک زیبایی و پوست اظهار کرد: پنجم اردیبهشت ماه امسال خانم جوانی به هویت مشخص با مراجعه به دادگاه کیفری یک استان تهران عنوان کرد که در مطب پزشکی واقع در تهرانپارس، پس از بیهوشی کامل مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تایید شکایت مطرح شده این خانم جوان از سوی پزشکی قانونی، پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران تشکیل و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و تحقیقات جهت دستگیری متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خانم جوان پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: جهت ترمیم پوست و ریزش مو، دو جلسه به مطب دکتر «منصور . ق» واقع در تهرانپارس – خیابان وفادار شرقی مراجعه کردم؛ پس از انجام مشاوره مقرر شد تا جهت از بین بردن لک روی پوست نیز جلساتی را به آنجا مراجعه کنم؛ دوم اردیبهشت ماه امسال به مطب رفته و بنا به تجویز پزشک جهت ایجاد بی‌حسی موضعی اقدام به خرید دارو و سرم از داروخانه نزدیک مطب کردم، با وجود تاکیدی که بر بی‌حسی موضعی داشتم اما پس از تزریق دارو کامل از هوش رفتم و طی این مدت متوجه هیچ چیزی نشدم. پس از به هوش آمدن نسبی و طی تماس تلفنی با یکی از بستگان، با کمک او از مطب خارج شده و به منزل اقوام خود رفتم. پس از بهبودی نسبی و در مراجعه به پزشک ویژه زنان متوجه شدم که طی چند ساعتی که در مطب زیبایی بودم، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتم و متاسفانه پزشکی قانونی نیز این موضوع را تایید کرده است .

مکرم در خصوص دستگیری پزشک قلابی عنوان کرد: کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ هشتم اردیبشهت ماه جهت دستگیری متهم به نشانی مطب در منطقه تهرانپارس – خیابان وفادار شرقی اعزام و موفق به دستگیری دکتر قلابی به هویت واقعی سعید . س ( 40 ساله ) شدند که خودش را به نام دکتر منصور . ق معرفی و در زمان دستگیری مشغول انجام ویزیت بیمار بود.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در خصوص آغاز تحقیقات از متهم گفت: در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم دارای مدرک تحصیلی سوم راهنمایی بوده و با معرفی خود به نام پزشک اقدام به ویزیت، معاینه و حتی عمل‌های تخصصی پوست کرده است؛ این در حالیست که در بررسی سوابق دکتر منصور . ق مشخص شد که وی 78 ساله بوده و دارای مدارک پزشکی عمومی است و متهم از حدود دو ماه پیش در مطب وی مشغول کار شده و دکتر منصور . ق به دلیل کهولت سن گاها به مطب سر می‌زده و همین موضوع باعث شده تا متهم بیشتر اقدامات و اقدامات پزشکی و مشاوره‌ها را شخصا انجام دهد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده با قرار بازداشت موقت جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر شکات احتمالی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ لذا از تمامی شکات احتمالی دعوت می‌شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

سید صاحب حسینی‌نژاد با اشاره به تمایل به انجام عمل‌های زیبایی از جمله پیکرتراشی اظهار کرد: در حال حاضر عمل‌های زیبایی به ویژه پیکرتراشی در سطح جامعه بسیار فراگیر شده است در حالی که باید توجه شود این جراحی‌ها، عمل‌های درمانی هستند؛ همان طور که افراد برای بسیاری از بیماری‌ها مانند بیماری قلبی و گوارشی به پزشک مراجعه می‌کنند باید برای انجام عمل‌های زیبایی نیز به پزشک مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مدت آموزش جراحی پلاستیک و زیبایی به جراحان فوق تخصص، آموزش‌هایی ارائه می‌شود تا بسیاری از مراجعه‌کنندگان را از انجام عمل‌ها منصرف کنند. یادمان باشد که فرد برای انجام عمل زیبایی به ویژه پیکرتراشی باید از هر نظر در سلامت کامل عمومی باشد. به هیچ عنوان نباید دیابت داشته باشد و در صورت داشتن این بیماری، باید دیابت کنترل شده باشد. همچنین فرد نباید بیماری تیروئید داشته باشد و در صورت داشتن این بیماری، باید کنترل شده باشد.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بیان کرد: زمانی که فردی به یک پزشک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی مراجعه می‌کند باید ارزیابی‌های قبل از عمل برای وی انجام شود؛ به طور مثال، فاکتور‌های خون، دیابت، تیروئید، کبد و کلیه بررسی شود و فرد باید از هر نظر در سلامت کامل باشد یا بیماری وی تحت کنترل باشد.

حسینی‌نژاد عنوان کرد: پیکرتراشی شامل آبدومینوپلاستی، لیپوساکشن و لیپوماتیک است. لیپوماتیک‌ها، جراحی‌هایی هستند که تنها تجمع موضعی و کوچک چربی در سطح بدن را برطرف می‌کنند، اما لیپوساکشن بسیار فراگیرتر است و چربی‌های قسمت‌های مختلف بدن را تخلیه می‌کند.

وی افزود: آبدومینوپلاستی نیز یک عمل جراحی است که بر لیپوساکشن افزوده می‌شود. در این جراحی، شاخص توده بدنی برای شروع عمل‌های پیکرتراشی بسیار مهم است و فردی که تحت این جراحی قرار می‌گیرد باید شاخص توده بدنی مناسبی داشته باشد و دچار چاقی‌های مفرط نباشد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه عمل‌های جراحی پلاستیک برای کاهش وزن نیستند، گفت: اگر فردی احساس چاقی می‌کند یا از وزن خود رضایت ندارد به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه یا متخصصان چاقی مراجعه کند و در نهایت پس از کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل، به جراح پلاستیک مراجعه کند.

وی افزود: تاکید می‌شود کسانی که عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند خود را به عنوان بیمار فرض کنند بنابراین بیمار حتما باید به پزشک مراجعه کند و به جز پزشکان دوره‌دیده جراحی پلاستیک که در عمل‌های سخت تبحر دارند، نباید به فرد دیگری مراجعه کرد.

حسینی‌نژاد گفت: جراحی‌های پیکرتراشی با عارضه و مرگ و میر همراه هستند. اگر فردی از نظر سلامت عمومی و ایمنی در شرایط مناسب و ایده‌آل نباشد شانس آسیب، عارضه و مرگ و میر برای وی وجود دارد بنابراین تاکید می‌شود برای انجام جراحی به متخصص جراحی پلاستیک مراجعه شود تا همه جنبه‌های عمومی بررسی و سنجیده شود.

وی افزود: کار‌های زیبایی باید توسط پزشک متخصص زیبایی انجام شود و کلینیک‌های زیبایی یا کسانی که در این خصوص فعالیت دارند، صلاحیت انجام این کار را ندارند. این عمل‌ها توام با عارضه و مرگ و میر هستند و فرد باید در شرایط بسیار مناسب جراحی شود.

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان