Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:32:33 GMT

یادمان صدمین سالگرد مفاخر علمی سوادکوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۵۰۹۴

یادمان صدمین سالگرد مفاخر علمی سوادکوه برگزار شد

سوادکوه- مراسم یادمان استاد محمد معین از مفاخر علمی به مناسبت صدمین سالروز تولدش در شهرستان سوادکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید امیرنژاد سرپرست آموزش و پرورش سوادکوه ظهر دوشنبه، در مراسم یادمان استاد معین به مناسبت صدمین سالروز تولد ایشان در شهرستان سوادکوه، بر ایجاد فرهنگ سپاس و تقدیر و زنده نگه داشتن یاد مفاخر و بزرگان این مرزوبوم تأکید کرد و گفت: برنامه‌های اینچنینی بسیار ارزشمند و در راستای پاسداشت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: انسان‌های بزرگ علاوه بر اینکه وجوشان در این دنیا موجب خدمت به خلق است، حتی بعد از مرگ هم آثار به جا مانده از آنها دارای اثرات مثبت است.

امیرنژاد با اشاره به مرارت‌های زندگی استاد معین و تلاش ایشان و رسیدن به موفقیت‌ها، آن را درسی بزرگ برشمرد و افزود: سختی‌های زندگی ما را نباید ناامید از تلاشگری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در خاتمه این مراسم از کتاب «هرگز نمیرد آنکه ...» تألیف علی‌اکبر قاسمی گل‌افشانی با موضوع زندگی استاد محمد معین رونمایی شد.

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران سوادکوه هفته معلم مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بیرجند بارش باران هفته سلامت مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه تبریز استانداری بوشهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی مدیریت حوزه، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم گرامیداشت پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرآئت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت (ع) مداحی و استاد حسین انصاریان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی در راستای معرفی شخصیت این عالم برجسته شیعه در کنار مزار وی برپا شد.

کد خبر 6087114

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود