Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@09:35:16 GMT

آثار هنری طبیعت را دیده بودید؟

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۵۴۲۶

آثار هنری طبیعت را دیده بودید؟

برترین‌ها: هنر همه جا را احاطه کرده است. شاید انتظار داشته باشید هنر فقط از استعداد و نبوغ یک انسان بیاید، اما در این مطلب متوجه می‌شوید که نیرو‌های طبیعت رقیب و در بعضی موارد حتی بهتر از هر انسان خلاقی هستند. در این مطلب مجموعه‌ای منتخب از اثار هنری را مشاهده می‌کنید که توسط طبیعت ایجاد شده اند، شاهکار‌های تصادفی که نتیجه صریح قوانین فیزیک و گرانش هستند، و بازی نور، باد؛ و رنگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این تصاویر با دقت بیشتری به اطرافتان نگاه می‌کنید و نگاه دقیق تری به همه چیز دارید، جا‌هایی که هرگز فکر نمی‌کردید یک هنر تصادفی پنهان شده باشد.

هنری که فقط طبیعت می‌تواند خلق کند. نرده‌هایی در هلند بعد از یک شب برفی

شباهت شبنم‌های یخ زده صبحگاهی به نقاشی   انعکاس شیشه رنگی پنجره روی گربه   عکس پرتقال از پشت شیشه‌های گلخانه   پرنده‌ای که بعد از برخورد سنگ به شیشه جلوی اتومبیل ایجاد شد   انعکاس غروب آفتاب در آینه شکسته   حتی سایه‌های اسکاتلند هم شطرنجی هستند   خزه‌هایی که داخل زین دوچرخه رشد کرده اند   شباهت پنجره خودرو بعد از پاشیدن گل به نقاشی‌های مونه   تصویر انفجار آتشفشان روی در قوطی   طراح درخت داخل یک درخت   شباهت چوب تکه شده به خط آسمان شهر   انعکاس پرده توری داخل فنجان قهوه   شباهت پوست درخت صمغ به نقاشی   شباهت تصویر گربه پشت پنجره کثیف به یک نقاشی قدیمی   شباهت عکس هوایی یک باغ با نقاشی سورئال   تصویر حباب‌ها از بالای بطری شامپو     اثر هنری نیروی فرار از مرکز   انعکاس درختان روی ساعت مچی   شباهت یخ زدن آب با نقشه توپوگرافی   شباهت جلبک‌های روی دریاچه چینی به یک نقاشی امپرسیونیست   منظره غروب آفتاب از موتورخانه   این برگ در حال خشک شدن پیکسلی به نظر می‌رسد   شباهت آبشار یخ زده با نقاشی آبرنگ   طوفان گلبرگ‌های شکوفه‌های گیلاس   true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از توان‌خواهان فعال سرآمد در عرصه هنرهای تجسمی اردبیل اظهار کرد: مهمترین شاخص آثار هنری توانخواهان بهزیستی شاخص امید است در حالی که در حوزه‌های دیگر کمتر شاهد این شاخص هستیم.

وی با بیان اینکه انگیزه و اراده محکم توانخواهان شایسته تقدیر است، افزود: محدودیت‌ها مانع ترقی و تعالی توانخواهان نشده بلکه امروز شاهد هستیم که این جامعه هدف به عرصه‌های بین المللی و ملی دست پیدا کرده‌اند و وظیفه مسؤولان در قبال توانخواهان و مددجویان بهزیستی، فراهم ساختن مسیر رشد و تعالی آنها است.

استاندار اردبیل با اشاره به تلاش چشمگیر اداره کل بهزیستی استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته ادامه داد: هزینه شدن یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به جامعه هدف بهزیستی در اسفند ماه سال گذشته نشانگر عزم دولت در خدمت به جامعه تحت پوشش این سازمان در استان اردبیل است.

عاملی با بیان اینکه گزارش‌ها در حوزه مسکن مددجویی بسیار امیدوارکننده است، خاطرنشان کرد: رتبه سه کشور را در بحث پیشبرد نهضت ملی مسکن مددجویان داریم و در تلاش هستیم تا با هموار کردن مسیر رشد و تعالی توانخواهان و مددجویان یاریگر آنان در مسیرهای موفق۵یت باشیم.

کد خبر 6081205

دیگر خبرها

  • کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • قدرت روشنگری آثار هنری علیه اسرائیل
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر