Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان کشور گفت: درمانگاه شبانه‌روزی بسیجیان شهرستان بندرترکمن با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ استانها گلستان نظرات

‌به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرترکمن،‌ ‌حسین دهقان ظهر امروز در آیین افتتاحیه درمانگاه شبانه‌روزی شهدای شهرستان بندرترکمن اظهار داشت: خدمات درمانی بسیجیان باید با کیفیت مطلوب در سراسر نقاط کشور و به‌ویژه مناطق محروم ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام خدمات به بیماران باید بدون هیچ منتی انجام شود و برخورد اسلامی و رفتار مناسب سرلوحه کارها قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان ادامه داد: ‌در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری مفتخریم بیان کنیم که موسسه تامین بسیجیان از تجهیزات پزشکی و اداری تولید داخل کشور استفاده می‌کند.

دهقان به راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی بندرترکمن اشاره کرد و یادآور ‌شد: این درمانگاه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان راه‌اندازی شده است. ‌با راه‌اندازی این درمانگاه 30 شغل پایدار و دائمی ایجاد شد و به دنبال این هستیم که بحث فیزیوتراپی و رادیولوژی این درمانگاه را نیز فعال کنیم.

‌مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان با بیان اینکه 46 مرکز درمانی بسیجیان در سطح کشور فعالیت می‌کند، ادامه داد: این درمانگاه سومین درمانگاه تامین درمان بسیجیان در استان گلستان است و در سال‌جاری چهارمین درمانگاه شبانه‌روزی بسیجیان در شهرستان آزادشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی به طرح موسسه تامین درمان بسیجیان کشور در حمایت از زوج‌های نابارور اشاره کرد و افزود: این طرح براساس بند 4 سیاست‌های جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر جوانی، پویایی و بالندگی جمعیت بود مورد توجه قرار گرفت.

‌مدیرعامل موسسه تامین درمان بسیجیان ادامه داد: در مرحله نخست این طرح با پژوهشگاه رویان در تهران و پژوهشگاه شهید صدوقی در یزد که از مراکز معتبر درمان ناباروری هستند قرارداد منعقد شد و تاکنون بیش از 2 هزار و 500 زوج تحت پوشش طرح حمایت از زوج‌های نابارور قرار گرفتند که در نظر داریم این طرح در سال جاری با قوی‌تر و در مراکز بیشتر تداوم یابد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند