Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:08:34 GMT

سامانه تلفنی ۱۶۲ سراسری شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۶۶۱۸

سامانه تلفنی ۱۶۲ سراسری شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه در مراسم افتتاح یکپارچه سازی (سراسری شدن)سامانه ارتباطات مردمی ۱۶۲ که امروز برگزار شد، اظهار کرد:در آستانه نیمه شعبان، رسانه ملی و حوزه زیرساختی با هماهنگی و همکاری روابط عمومی سازمان، خدمت جدیدی را به مردم عزیزمان ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای ارتباطات مردمی از سال های قبل شماره ۱۶۲مورد استفاده بود، بیان کرد: یکی از محدودیت ها برای استفاده از این شماره برای مخاطبان ما این بود که برای مخاطبان استان ها و مراکز استان در نظر نگرفته بودند.

علیدادی با بیان اینکه این سامانه با رونمایی طرح امروز  به صورت سراسری قابل استفاده است، بیان کرد: هر یک از مخاطبان در هر نقطه از کشور می توانند با شماره گیری ۱۶۲ به روابط عمومی سازمان صدا و سیما متصل  شوند و نظر خود را درباره هریک از شبکه ها اعلام کنند.

معاون توسعه و فناوری رسانه در خصوص ظرفیت مثبت این سامانه بیان کرد: این سامانه ارتباط مردمی را تسهیل می کند همچنین شماره قبلی ۰۲۱۲۷۸۱که برای ارتباط استان ها تعریف کرده بودیم همچنان برقرار است البته با سراسری شدن شماره ۱۶۲ مخاطبان می توانند با همین شماره نظرات خود را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مخاطب محوری  مورد تاکید رئیس رسانه ملی است، گفت: همکاران ما در روابط عمومی سازمان پیگیر هستند که این امکان محیا شود و به صورت یکپارچه و سراسری دسترسی به نظرات مخاطبان در خصوص محتوای برنامه های مختلف انجام شود و روابط عمومی یکپارچه داشته باشیم .

علیدادی در خصوص تعداد استان هایی که در این طرح حضور دارند، بیان کرد: تاکنون کل استان ها و مراکز استان متصل شده اند اما دو مرکز باقی مانده است.

رنجبران مدیر روابط عمومی رسانه ملی گفت: ابتدا از آقای علیدادی و همکارانشان تشکر می کنم ،کاری که انجام دادند بی نظیر است چراکه در دستگاه های دیگر شماره سه رقمی را در سطح کشور نداریم که مردم با آن ارتباط برقرار کند و این گام در سازمان برداشته شده است.

وی بابیان اینکه ریاست سازمان رسانه ملی تاکید ویژه بر مخاطب محوری دارد، افزود:مردم فقط در تهران می توانستند با شماره ۱۶۲ تماس بگیرند این در حالی است که مخاطبان بسیاری در شهرستان ها داریم و می توانند نظرات خود را به ما منتقل کنند تا بتوانیم تحلیل محتوا کنیم و ازآنها استفاده شود .

رنجبران بیان کرد: سراسری شدن سامانه تلفنی ۱۶۲ این فرصت را به ما می دهد که در استان های مختلف نظرات خود را به اعلام کنند .

لازم به ذکر است؛این سامانه بر روی بستر STM1 موجود بین تهران و همه مراکز استان ها برقرار شده و هیچ هزینه  جانبی برای سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی در بر نداشته و تنها با دانش و تلاش مهندسان و متخصصان معاونت توسعه و فناوری رسانه ی ملی با رعایت استاندارد های لازم در کیفیت مکالمات سرعت انتقال نظرات مردمی به دست اندارکاران ارتقاء کیفیت یافته است.

انتهای پیام/

 برقراری ارتباط استان ها با سامانه تلفنی 162 مهیا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»

۲ آلبوم «نئوتنالیتی» اثر سیاوش دمیریان و «قاوال مکتبی» با هنرمندی خدایار خدادوست عنوان ۲ آلبومی هستند که به تازگی در دسترس مخاطبان موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی ایران قرار گرفته است.   به گزارش مهر، آلبوم های «نئوتنالیتی» و «قاوال مکتبی» ۲ پروژه جدید در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی هستند که با هنرمندی سیاوش دمیریان و خدایار خدادوست در قالب ۲ اثر مجزا منتشر شده اند.   «نئوتنالیتی» عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های منتشر شده حوزه موسیقی است که با هنرمندی سیاوش دمیریان و در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.   آهنگسازانی چون محمدسعید شریفیان، امیر علوی، فریبا علیپور، رضا والی، مهسا سیاوشی و مهران روحانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.   «چند سال پیش» به آهنگسازی مهران روحانی، «بلوهانس» به آهنگسازی رضا والی، «فانتزی» به آهنگسازی محمدسعید شریفیان، «۹ هایکو برای پیانو» به آهنگسازی مهسا سیاوشی، «لونتیک» به آهنگسازی فریبا علیپور، «الژی» و «۳ اسکچ برای پیانو» به آهنگسازی امیر علوی از جمله آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.   آلبوم «قاوال مکتبی» نیز با هنرمندی خدایار خدادوست اثری در حوزه موسیقی منطقه آذربایجان است که در قالب پروژه بی کلام در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.   «مارش»، «جنگی»، «آذری»، «بلدی»، «یاللی»، «استرومبا»، «آت قاجدی»، «لیریک»، «آرازباری منصوریه»، «ترکمه»، «قوشاشاپالاخ»، «میرزه ای واغزالی»، «شالاخو»، «قزافی»، «قایتاغی»، «لزگی»، «آغیر- کند»، از جمله آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.   این پروژه موسیقایی چندی پیش موفق به دریافت جایزه باربد و مقام اول در بخش ویژه پژوهشی موسیقی نواحی در سی ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هم شده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند