Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزنه برداران کشورمان در روز پایانی رقابت های وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا در دسته 105 و 105 + کیلوگرم به یک طلا و یک برنز یکضرب جوانان رسیدند.

 ،در آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در اورگنج ازبکستان، دقایقی پیش رقابت دسته ۱۰۵ و فوق سنگین وزن جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، علیرضا زارع پور با رکورد ۱۵۰ کیلوگرم در یکضرب به مقام پنجمی دست یافت. امیر عزیزی هم با ثبت رکورد 162 کیلوگرم به عنوان سوم و مدال برنز رسید.

در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم، محمد حسین رئیسی با رکورد ۱۵۱ کیلوگرم به عنوان چهارمی بسنده کرد.آرمان محمدزاده هم با رکورد ۱۶۰ کیلوگرم توانست مقتدرانه مدال طلا  یک ضرب را برای کشورمان بدست آورد.

 حرکت یک ضرب:

 دسته ۱۰۵ کیلوگرم:

علیرضا زارع‌پور در نخستین حرکت توانست ۱۵۰ کیلوگرم را مهار کند. اما در مرتبه دوم و سوم نتوانست از پس وزنه های 155 و 156 کیلوگرم مربیان بر آید.در پایان به رتبه پنجمی اکتفا کرد.

امیر عزیزی دیگر ملی پوش کشورمان در این دسته وزنه های ۱۵۶، ۱۶۲ کیلوگرم را با موفقیت پشت سر گذاشت،سه چراغ سفید از داوران دریافت کرد.اما نتوانست در حرکت سوم وزنه ۱۶۸ کیلوگرم را بالای سر ببرد تا با همان 162 کیلوگرم به برنز یکضرب برسد.

در این دسته طلا و نقره یکضرب به ورزشکاران ویتنام و کره جنوبی رسید.

دسته ۱۰۵+ کیلوگرم:

محمد حسین رئیسی در هر سه حرکت خود توانست با موفقیت و با اقتدار وزنه های ۱۳۸، ۱۴۶، ۱۵۱ کیلوگرم را بالای سر ببرد. اما در نهایت به چهارمی یکضرب بسنده کرد.

آرمان محمد زاده در حرکت یکضرب ابتدا وزنه 155 کیلویی را مهار کرد، در حرکت دوم هم وزنه 160 کیلوگرمی را بالای سر برد ولی در حرکت سوم خود وزنه 170 کیلویی را نتوانست در بالای سر خود نگه دارد و درنهایت با 160 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

ورزشکاران سوریه و ازبکستان هم پس از نماینده کشورمان به مدال های نقره و برنز قناعت کردند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد در حرکات یک ضرب و دوضرب و مجموع سه نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

درویشی حدنصاب ورودی تیم ملی نوجوانان را هم کسب کرد.

مهسا قیاسی وزنه‌بردار دسته ۵۵کیلوگرم استان همدان هم در یکضرب، دوضرب و مجموع موفق به کسب سه نشان نقره و سکوی دوم مسابقات شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت به میزبانی سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز