Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، برطبق آمار دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران وزارت نیرو، میزان بارندگی در استان آذربایجان‌غربی از ابتدای سال آبی امسال، با ۲۶.۷درصد افزایش نسبت به مدت مشابه، به ۳۱۷.۶ میلیمتر رسیده است.
همچنین برطبق این آمار، میزان بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد افزایش داشته است.

در آمارهای منتشره، بارندگی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه با ۳۱.۸درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۱۹.۱درصد افزایش نسبت به میانگین بلندمدت به ۳۲۷.۷ میلیمتر رسیده است درحالیکه این میزان در کل کشور کاهش ۳۶درصدی را نشان میدهد.

جدول: میزان بارندگی تجمعی استانی از ابتدای سال آبی حداکثر تا ساعت ۱۸:۳۰ روز ۹ اردیبهشت سال آبی ۹۷-۹۶
(میلیمتر)

برای مشاهده جدول با کیفیت بهتر، روی آن کلیک کنید

جدول وضعیت بارندگی تجمعی حوضه های آبریز در جه ۱ کشور از اول مهر تا ساعت ۱۸:۳۰ روز ۹ اردیبهشت سال آبی ۹۷-۹۶

برای مشاهده جدول با کیفیت بهتر، روی آن کلیک کنید

گفتنی است، بارش‌ها از ابتدای فروردین ماه در آذربایجان‌غربی تا به امروز ادامه داشته و تا حدودی کمبود بارش در زمستان گذشته و وضعیت ناگوار دریاچه ارومیه و سدهای استان را کمی بهبود بخشیده است.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی جدول دریاچه ارومیه زمستان وزارت نیرو موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مهدی کریمی افزود: میزان بارندگی ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین یک تا چهار میلی متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با چهار میلی متر بود و این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد، اظهار کرد: طبق پیش بینی ها در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد ولی در شبانه روز گذشته گزارشی رسمی از ایستگاه ها در این زمینه نداشتیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: وزش باد نیز طبق پیش بینی ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

 

دیگر خبرها

  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش بارش‌ها در آذربایجان‌ غربی