Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:09:10 GMT

قهرمانی بی دردسر در انتظار استقلال است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۷۰۸۷

قهرمانی بی دردسر در انتظار استقلال است

تهران- ایرنا- با توجه به احتمال شرکت نکردن تیم فوتبال خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی، طبق قوانین سازمان لیگ استقلال تهران قهرمان این مسابقات خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ساعاتی قبل باشگاه خونه به خونه بابل با ارسال نامه ای به سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد: به دلیل بروز برخی اتفاقات مشکوک در دیدار نساجی قائم شهر و راه آهن تهران و عدم صعود این تیم به لیگ برتر، حاضر به سفر به خرمشهر برای دیدار با استقلال تهران در فینال جام حذفی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک منبع آگاه در سازمان لیگ فوتبال در گفت وگو با ایرنا در خصوص احتمال بروز این اتفاق، گفت: در صورتی که تیم خونه به خونه در این مسابقه حاضر نشود، طبق قوانین نتیجه سه بر صفر به سود استقلال تهران اعلام خواهد شد و این تیم قهرمانی جام حذفی می شود.
وی در رابطه با درخواست باشگاه استقلال خوزستان برای حضور در فینال جام حذفی، اظهار کرد: قوانین چنین اجازه ای را نمی دهد و عدم حضور خونه به خونه مساوی با باخت آنها در فینال است.
تیم استقلال خوزستان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در وقت های اضافه مغلوب خونه به خونه شد و از رسیدن به فینال این رقابت ها بازماند.
این مقام آگاه در سازمان لیگ در پایان اعلام کرد، نامه باشگاه خونه به خونه مشروط است و به احتمال فراوان آنها در فینال جام حذفی شرکت خواهند کرد.
ورزشی**9118**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال حام حذفي استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان