Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر در همایش روز جوان-امید-زندگی در شهر دماوند اظهار داشت: در آستانه میلاد با سعادت منجی عالم بشریت این عید بزرگ را تبریک می گویم و امیدوارم از فیوضات این ماه های عزیز بهره برداری کرده باشید و اماده شویم برای ضیافت  الله. هفته جوان را به جوانان و آینده سازان که فردای این مملکت بستگی به کوشش  آنها دارد تبریک می گویم و امیدوارم نظام مقتدری که در آستانه چهل سالگی قرار دارد با استفاده از تمام ظرفیت ها شرایط  خوبی را برای اینده سازان  رقم بزند و موجبات رضایتمندی را در تأمین معیشت،اشتغال،ازدواج ،امکانات بهداشتی و دیگر موارد  فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تلاش دولت هم  این است که هر روز در مسیر  عمران و آبادانی کشور ،دستاورد بهتری داشته باشد و با توزیع عادلانه  امکانات توازن خوبی را در کشور بوجود آورد. ابزار ورزش تنها ابزاری  است که با قیمت بسیار پایین  این امکان را فراهم  می کند تا در ظرف مدت کوتاهی ؛ با موفقیت ورزشکاران و تیم های ورزشی ،ملت خوشحال شوند و شور  و شعف  را در بین مردم بوجود آید.

وی اظهار داشت: پیروزی یک تیم فوتبال، قهرمانی کشتی گیر، وزنه بردار و موفقیت یک ورزشکار ظرف چند دقیقه می تواند غرور و انسجام و وحدت ملی را بوجود آورد. دولت تلاش می کند با امکانات مناسب، از ایجاد زیرساختها تا توانمند سازی با دوره های آموزشی سلامت روح و جسم جامعه را فراهم کند. گسترش ورزش همگانی با تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور از اهداف وزارت ورزش و جوانان است  تا جامعه سالم و شاد داشته باشیم و تاکید دکتر روحانی هم همواره این  بوده  است که نباید در ایجاد شرایط برای داشتن جامعه شاد  و  با نشاط  کوتاهی کنیم  و تلاشمان باید معطوف به این مهم باشد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: گسترش سازمانهای مردم نهاد   با تدبیر این دولت محقق شد بطوریکه  با اهتمام دولت  سازمان های مردم نهاد که در سال ٩٢ تعدادشان کمتر از یکصد سمن بود را فعلا  به  ٢ هزار سمن رسانده است. در حال حاضر بیش از دو هزار سمن  در کشور فعالیت دارند و عرصه فعالیت انها تحقق مشارکت جوانان در عرصه های مختلف است. در زمینه وام ازدواج  که  میزان آن در سال ٩٢ ، سه میلیون تومان  برای ️هر نَفَر بود اما این سقف را از سال ٩٥ به ده میلیون تومان افزایش دادیم و امسال در سال ٩٧ و با تصویب مجلس این سقف به 15 میلیون تومان رسیده  است . الان ️هر   زوج برای شروع زندگی سی میلیون تومان وام می گیرند . از طرفی به ٩٢ درصد متقاضیان  هم تعلق گرفته است.

وی گفت: خانه های جوان ساز و کار خوبی برای دور هم جمع شدم جوان  هاست  که با هم مشورت و هم افزایی داشته باشند. در سال ٩٢ هیچ خانه جوانی در کشور نداشتیم  اما الان به مرز یکصد خانه جوان رسیده ایم تا پایان سال هم افزایش  خواهیم داشت. از جمله اقدامات دیگر که باور داشتیم به منظور تحکیم بنیان ها و اساس خانواده  مهم است،  چرا که آمار طلاق زیاد بود، تاسیس دفاتر مشاوره و راهنمایی ازدواج بود که به انها پروانه فعالیت دادیم. مسائل مربوط به تأمین اشتغال از طریق وزارتخانه های دیگر پیگیری شده است  مشکلات مسکن  هم از طریق وزارت راه  و شهرسازی دنبال می شود و با توجه به وحدت رویه  بین وزارتخانه ها، اقدامات دیگری هم برای جوانان انجام خواهد شد .

سلطانی فر افزود: در زمینه ورزش موفقیت های ورزشی ما در رویدادهای بین المللی بسیار خوب است. از جمله صعود ایران به جام جهانی  فوتبال که اولین بار بدون استرس و مقتدرانه صعود کردیم. سه تیم از ایران در لیگ قهرمانان آسیا  در بین تیم های برتر  آسیا هستند و امیدواریم یکی از این سه تیم جام قهرمانی را کسب کند تا بعد  از بیش از دو دهه قهرمان شویم. در وزنه برداری و ووشو قهرمانی جهان را برای اولین بار به دست آوردیم . سنگنورد ما رکود دار دنیاست ؛تکواندو قهرمانی های خوبی داشته است و رشته های دیگر هم موفق و پرافتخار بوده اند

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: من باور دارم با این جوانان پرنشاط، ما پشتوانه های خوبی داریم تا در آینده هم در رشته  های مختلف شاهد افتخار آفرینی جوانانمان  باشیم و افتخارات بزرگی  را امسال در رویدادهای مهمی که پیش رو داریم  به ارمغان آوریم. پیست اسکی آبعلی قدیمیترین پیست کشور بوده و هویت تاریخی دارد و از لحاظ ورزشی  هم  دارای اهمیت است تصمیم گرفتیم با کمک مسئولان شهرداری بازسازی و  توسعه امکانات پیست را انجام  دهیم و هتل  را  که مخروبه  شده است بازسازی کنیم که عوائد آن  هم به مردم شهر  می رسد و صرف آبادانی  خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جامعه دماوند دولت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازرگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید
  • آفریقا، اقیانوس فرصت‌ها برای تجار و بازگانان ایرانی/ضرورت صادرات برای تحقق جهش تولید