Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@04:51:31 GMT

اراک| شاهد توسعه روزافزون تهاجم فرهنگی در کشور هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۷۴۱۲

اراک| شاهد توسعه روزافزون تهاجم فرهنگی در کشور هستیم

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: شاهد توسعه روزافزون تهاجم فرهنگی در کشور هستیم. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در همایش روز عقیدتی سیاسی در سپاه استان مرکزی اظهار داشت: همه ما می‌دانیم و در فرمایشات مقام معظم رهبری هم آمده که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بوده و آنچه که بعد از 40 سال در کشور ایران تحت نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم‌ترین دستاورد می‌شود از آن یاد کرد موشک و اتوبان و از این قبیل موارد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور فهمیدن دستاورد بزرگ انقلاب باید دقت کنیم که دشمن چه چیزی را هدف گرفته و راهبرد دشمن برای مقابله به دشمن به کدام سمت و سو هدف‌گیری شده که اگر به این موارد دقت کنیم این مسئله می‌تواند ما را به پاسخ مورد نظر برساند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه که انقلاب اسلامی به ملت ایران عرضه کرد و این ملت را از ملتی ضعیف و تحت سلطه به یک ملت رشید و مقتدر تبدیل کرد و سبب شد که نام ایران امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شود، روحیه الهی و دینی بود که در این ملت با دم مسیحایی امام(ره) دمیده شد.

کریمی بیان کرد: پس از جنگ دشمن رویکرد خود را از تهاجم نظامی به تهاجم فرهنگی تغییر داد، در مدت سال‌های پس از جنگ ما شاهد توسعه روزافزون تهاجم فرهنگی در کشور هستیم، راهبرد امروز دشمن نابودکردن این روحیه خداباوری و تعصی به ارزش‌ها در بین ملت ایران به ویژه جوانان است.

وی ادامه داد: دشمن از ابزار مختلف اعم از  ترویج و توسعه انواع دین‌های جعلی، فرقه‌های مختلف جعلی تحت هر عنوانی که بتواند جوان ما زا آموزه‌های دینی جدا کند استفاده می‌کند، این در حالی است که امروز شاهدیم که سالانه میلیون‌ها نفر از ملت ایران به کشورهای خارجی سفر کرده و آنها در معرض تهاجم مستقیم دشمن هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی عنوان کرد: در این راستا تهاجم اصلی دشمن به ارکان نظام اسلامی در کشور است، همه ما این را دریافیتم که نظام اسلامی ما بر سه پایه استوار است و هر کدام از این پایه‌ها آسیب ببیند کشور و نظام با مشکل رو‌به رو می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: دشمن به هر طریقی به دنبال تضعیف جایگاه رهبری است و به دنبال آن است که تمام نهادهای تحت نظر رهبری را هدف بگیرد و کوچکترین اشتباه را در بوق و کرنا کرده و آن را به رهبری می‌چسبانند.

وی اضافه کرد: رکن بعدی انقلاب و نظام مردمی هستند که همیشه در صحنه بوده و پا به پای ولایت و رهبری حرکت کردند، راهبرد امروز دمشن در مقابل ملت ایران ایجاد یاس و ناامیدی در ملت است.

دشمن اصول ریشه‌ای انقلاب اسلامی را هدف گرفته است

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات ابتدای سال فرمودند که ما هیچ مشکل لاینحل در کشور نداریم البته هر مشکلی نیاز به تدبیر دارد که باید مسئولان این مورد را در دستور کار قرار دهند.

کریمی بیان کرد: اینکه می‌بینیم در آشوب‌های دی ماه سال گذشته عده‌ای به عمد مسجد آتش می‌زنند، این اقدام پیام دارد و دشمن متوجه شده که مسجد و حسینیه محل ترویج روحیه خداباوری و آموزه‌های دینی است.

وی با اشاره به فضای مجازی گفت: امروز در دنیا فضای مجازی به سمتی پیش می‌رود که کسانی که به عنوان سردمداران نظام سلطه و استبکبار در جهان نقش‌آفرین هستند اینها به سمت سلطه بر جهان در حرکت هستند که برای این موضوع دو مانع اصلی وجود دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نخستین مانع این است که دولت‌ها و حاکمیت‌های ملی مانع این حرکت می‌شوند، امروز نظام استکبار در قالب فضای مجازی به دنبال نفی حاکمیت‌های ملی است.

کریمی خاطرنشان کرد: غفلت از توسعه سلطه جهانی و تغییر سبک زندگی در قالب فضای مجازی خسارت‌های عظیمی را برای ما به همراه دارد که غیر قابل تحمل است که امروز عقلا به این نتیجه رسیدند که وجود چنین پیامرسانی خطرساز است و عزم ملی جزم شده که این فضا تغییر پیدا کند و پیامرسان‌های داخلی جایگزین شوند.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام جبیب الله غفوری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی، با اشاره به اهمیت جایگاه زن در اسلام و نظام اسلامی، اظهار کرد: آنچه که برای تعالی و پیشرفت جایگاه زن از جهات مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاق افتاده، در دنیا نظیر ندارد.

وی عرصه فرهنگ را نیازمند تلاش جهادگونه دانست و بیان کرد: در عرصه فرهنگی باید با عزم و اراده جهادی وارد شویم؛ زیرا دشمن به عرصه فرهنگی دل بسته است و اگر خدایی ناکرده در این عرصه پیروز شود، تمام داشته‌های ما را خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه فضای مجازی را ابزار دشمن برای آسیب‌رساندن به فرهنگ جامعه خواند و تصریح کرد: دشمن به‌وسیله همین گوشی‌هایی که در دست فرزندان ما است، نفربه‌نفر افراد جامعه را مورد هدف قرار داده است. رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از حدود ۳۰ سال قبل بحث تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و غارتگری فرهنگی را مطرح کردند و اخطار دادند که دشمن در این عرصه پیش‌آمده و وظیفه ما است که نفربه‌نفر فتح شده را از دشمن پس بگیریم، همان‌طور که سرزمین‌های اشغال‌شده را پس گرفتیم.

وی بیان اینکه اگر برنامه داشته باشیم و باهم همدل باشیم می‌توانیم در عرصه فرهنگی نیز همانند عرصه‌های نظامی و اقتصادی بر دشمن پیروز شویم، عنوان کرد: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم سال جدید، بانابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی، سال پیروزی قاطع و همه‌جانبه مستضعفان بر مستکبران عالم، ظهور وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) و سال پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه‌های اقتصادی و خصوصاً فرهنگی باشد.

کد خبر 6057689

دیگر خبرها

  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • ما در معرض تهاجم فرهنگی هستیم
  • نوروز؛ عمق استراتژیک ایران
  • رسانه‌ها باقلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی رابه رخ دشمنان بکشند
  • عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • امیدواریم سال آینده شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت الله جنتی: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • ان‌شاءالله با همت همه مسوولان، شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • «خواب پنبه‌دانه» تحلیلگر اسرائیلی و واکنش تند تهران