Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@11:10:34 GMT

پیام امیدوار رضایی برای صعود تیم مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۷۶۲۷

دکتر امیدوار رضایی، نماینده ادوار 5-6-7 و 8 مسجد سلیمان، لالی و هفتگل در مجلس شورای اسلامی و معاون فعلی قوانین مجلس، صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت.

در متن تبریک امیدوار رضایی آمده است:
مایه خرسندی و مباهات است که تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با هم‌افزایی و همدلی و با کسب نتایج خوب، علاوه بر صعود به لیگ برتر فوتبال کشور، دل هزاران هوادار را شاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان برومند تیم نفت مسجد سلیمان با قابلیت و توانمندی منحصر به فرد خود توانستند با لطف خداوند متعال، حمایت مسئولان و به ویژه حمایت ایل جلیل بختیاری و مردم عزیز و فوتبال دوست شهرستان مسجد سلیمان به این موفقیت ارزنده دست یابند.

این افتخار به دست آمده را به تمامی مردم ورزش‌دوست و صبور مسجد سلیمان و تمام شهرهای بختیاری ایران اسلامی، به خصوص مربیان، سرپرستان، بازیکنان، مدیرعامل، و هیات مدیره این باشگاه و پیشکسوتان و اصحاب رسانه تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برای ورزش این منطقه را دارم. امیدوارم زمینه حضور پرقدرت این تیم، در لیگ برتر فوتبال کشور با همکاری مدیران استانی به ویژه استاندار محترم، شرکت مناطق نفت خیز جنوب و مدیران باشگاه فراهم آید و این تیم اصیل و پرافتخار، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم غیور و شریف مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال بیافزاید.

از خداوند متعال، رشد و تعالی در عرصه اخلاق، ورزش و تداوم این پیروزی ها را برای ورزشکاران و مردم این شهر خواستارم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تیم چادرملوی اردکان در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ یک فوتسال کشور با نتیجه ۴-۲ بر تیم هیات فوتبال شهرستان اصفهان فائق آمد و به لیگ‌برتر فوتسال بانوان کشور صعود کرد.

شیرین صفار، زهرا قربانی، مهدیه محمدزاده و فاطمه قهرمانی گل‌های چادرملو را در این بازی به ثمر رساندند.

نماینده استان با عملکردی خیره کننده، بدون شکست و کسب ۱۳ برد پیاپی صعودش را به لیگ‌برتر جشن گرفت.

دیگر خبرها

  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی