Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوسکتس بدون تردید از عوامل این موفقیت بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخیو بوسکتس هافبک تدافعی بارسلونا به قهرمانی این تیم در لالیگا واکنش نشان داد.

به گزارش mundodeportivo، سرخیو بوسکتس گفت:

این قهرمانی مزه یک افتخار را می‌دهد. برای همه ما. مثل همه قهرمانی‌های قبلی. می‌دانیم که هر بار قهرمانی در این جام دشوارتر و دشوارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب ۷ قهرمانی در ۱۰ فصل اخیر خارق العاده است. چهار هفته مانده به پایان لیگ، قهرمان شدن هم خارق العاده است. لیگی تقریبا بی نقص را پشت سر گذاشتیم. دشوارترین قسمت کار، توقعات بالای هواداران بود. فصل را خیلی خوب شروع کردیم و از لغزش رقبا نهایت استفاده را بردیم. فصلی شگفت انگیز را سپری کردیم. تقریبا بدون نقص. تنها حذف از لیگ قهرمانان اروپا کام مان را تلخ کرد.

 

خداحافظی اینیستا بسیار تلخ و ناراحت کننده است. یک کاپیتان، دوست و بازیکن بزرگ را از دست می‌دهیم. او این حق را به دست آورده بود که زمان جدایی‌اش را خودش انتخاب کند. تصمیم گرفت این گونه و حالا برود و باید به آن احترام بگذاریم. او یک عصر مخصوص و فوق العاده را در بارسلونا و تیم ملی رقم زد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!