Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@14:52:41 GMT

علت غرق شدن کشتی سانچی هفته آینده اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۸۰۸۱

علت غرق شدن کشتی سانچی هفته آینده اعلام می‌شود

به گزارش پارس نیوز، 

 به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد درباره آخرین وضعیت کشتی غرق شده سانچی گفت: روز گذشته سومین جلسه بین کشورهای ذی نفع حادثه کشتی سانچی و اعضای مجمع شانگهای از جمله چین برگزار شد.

وی افزود: براساس مقررات دریانوردی رسیدگی به سانحه و گزارش نهایی باید درچارچوب مشخص انجام و خروجی ان ازجانب کشورهای ذی نفع اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستاد تاکید کرد: با توجه به گزارشی که از همکاران اعزامی ما به چین صورت گرفته، طی هفته آینده نتیجه نهایی علت غرق شدن کشتی سانچی اطلاع رسانی می شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: جمع بندی نهایی و گزارش از طرف کشورهای ذی نفع چین، ایران، پاناما، بنگلادش و هنگ کنگ صورت گرفته است.

راستاد درباره استفاده از تولیدات داخلی در بنادر گفت: تجهیزات بندری ودریایی با استفاده از توان داخلی تامین می شود و برای تجهیز پایانه شماره 2 کانتینری شهید رجایی 15 دستگاه ار تی جی در نیمه اول سال تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز بنادر به تجهیزات بیشتر، تمام تمرکز ما استفاده از تجهیزات داخلی خواهد بود گفت: در این رابطه اعطای تسهیلات از وجوه اداره شده صرفا به شناورهایی داده خواهد شد که ساخت داخل باشد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کشتی چین سازمان بنادر و دریانوردی تجهیزات بندری کشتی پارس غرق پارس نیوز سانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳