Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: گفت: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در یک نهضت بزرگ و جهادی در سال جاری طرح بزرگ ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی سازمانی و ۸ هزار واحد اداری، رفاهی، خدماتی، ورزشی و... در پادگان های نزاجا را اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین همایش مهندسی دفاعی و پدافند غیر عامل که با حضور نمایندگان شرکت های انبوه سازان مسکن کشور در ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه یک عرصه تلاش و سازندگی جدیدی در نیروی زمینی ارتش ایجاد شده است تاکید کرد: نیروی زمینی به عنوان نیروی محوری در ارتش، متصف به صفت ولایی و ولایت محوری است، بر این اساس ما  در این نیرو، تعهد الهی آرمانی کرده ایم که مطابق با منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برنامه های خود را تنظیم کرده و در مقام اجرای منویات با بذل سر وجان حضور پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: فرماندهی معظم کل قوا موضوع احداث این پروژه را بر ما به عنوان یک نهضت خدایی و جهاد بزرگ  تکلیف فرمودند تا در زمینه تکمیل منازل سازمانی کارکنان نیروی زمینی برنامه ریزی کنیم و ما نیز امتثال امر کردیم.

 

 امیر حیدری به نمایندگان انبوه سازان مسکن حاضر در همایش گفت: ما در نظر داریم 40 هزار واحد مسکونی سازمانی و واحد های اداری، رفاهی، خدماتی، ورزشی و... در پادگان های این نیرو را احداث کنیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است. در این نهضت و مسیر جهادی ضمن خوش عهدی باید به استحکام سازه ها بیش از پیش اهمیت دهیم، چرا که ما برای کسانی این منازل را احداث می کنیم که جان خود را در کف دست قرار داده اند تا امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برقرار باشد .

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمه شعبان روز ملی خلیج فارس مجلس دولت ۱۰ اردیبهشت جشن های نیمه شعبان مقام معظم رهبری مساجد برجام مسکن نیروی زمینی ارتش کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار و ۹۴ واحد مسکونی نیرو‌های مسلح واگذار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیسی، امروز شنبه، ضمن حضور در نشست شورای‌ عالی مسکن، در آیین واگذاری ۱۰ هزار و ۹۴ واحد مسکونی نیرو‌های مسلح و امضای دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن میان وزرات راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز حاضر شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، نیرو‌های مسلح در قالب نهضت ملی مسکن متعهد شده‌اند با کمک دولت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی بسازند. طبق آمار ارائه شده، ساخت حدود ۲۳۰ هزار واحد از این تعداد آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت از واگذاری زمین تا مراحل پایانی آن است.   در این مراسم، ۱۰ هزار و ۹۴ واحد از واحد‌های مسکونی ساخته شده به مالکان واگذار شد و عملیات ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی جدید نیز به‌طور رسمی آغاز شد.   همچنین، دستورالعمل اجرایی ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن بین وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های امضا شد. مهم‌ترین ویژگی این دستورالعمل، ورود زمین‌های بلااستفاده نیرو‌های مسلح با اولویت تأمین مسکن خانواده‌های نیرو‌های مسلح به شبکه زمین کشور است تا بتواند بخشی از نیاز‌ها در مناطق مختلف را برطرف کند.   به گفته وزیر راه و شهرسازی، تاکنون تعداد واحد‌های مسکونی که در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده، از ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار واحد عبور کرده است.   رئیس جمهور در این مراسم، گفت: نیرو‌های مسلح از عناصر و مظهر اقتدار کشور و نظام هستند؛ اگر چه تجهیزات این نیرو‌ها نیز بسیار اهمیت دارد، اما اصلی‌ترین عنصر در قدرت و اقتدار آن، نیروی انسانی است. انگیزه و آرامش نیرو‌هایی که در میدان عمل، آرامش و امنیت کشور را تأمین می‌کنند، نقش مؤثری در ارتقای اقتدار، امنیت و آرامش کشور دارد.   رئیسی اظهار داشت: با توجه به سهم بالای مسکن در سبد هزینه‌های خانوار، تأمین آن برای نیرو‌های انسانی در بخش‌های نیرو‌های مسلح به ارتقا و تقویت آرامش و انگیزه خدمت آنان کمک می‌کند. بنابر این، تلاش و همت مسئولان و فرماندهان نیرو‌های مسلح برای تأمین مسکن نیرو‌ها با همکاری وزارت راه و شهرسازی، بسیار قابل قدردانی است.   رئیس جمهور، تفاهمی را که امروز میان وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امضا شد، در سرعت دادن به تأمین زمین و ساخت واحد‌های مسکونی از طرف نیرو‌های مسلح را بسیار مفید دانست و با قدردانی از همه تلاش‌های انجام شده، خواستار ادامه تلاش جهادی همه دست‌اندرکاران ساخت مسکن در نیرو‌های مسلح و دیگر بخش‌ها برای به سرانجام رسیدن نهضت ملی مسکن شد.

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروی زمینی ارتش در مناطق تحت هشدار
  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می‌شود
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟ /۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟/۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • ۱۰ هزار و ۹۴ واحد مسکونی نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری‌ترین عنصر در نیرو‌های مسلح است
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد
  • بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ واحد در پروژه ملی مسکن ساخته شد
  • دستورالعمل احداث مسکن نیرو‌های مسلح امضا می‌شود