Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@12:53:08 GMT

همایش دوچرخه‌سواری بانوان البرز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۸۲۱۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهه آزموده گفت: به همت هیات دوچرخه‌سواری و اداره کل ورزش و جوانان استان، همایش دوچرخه‌سواری بانوان البرز به مناسبت نیمه شعبان و هفته جوان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه جاری در پارک خانواده جهانشهر کرج برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه همایش‌های دوچرخه‌سواری با هدف استعدادیابی برگزار می‌شود، افزود: این برنامه که از ساعت 9:30 صبح شروع می‌شود و بانوان می‌توانند با حضور به موقع در این برنامه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شرکت کنندگان علاقه‌مند، تست رایگان و آموزش با دوچرخه‌های خاص، گرفته خواهد شد.

آزموده با اشاره به فراهم شدن بستر مناسب برای استعدادیابی استان، خاطرنشان کرد: با تعاملی که با اداره کل آموزش و پرورش البرز خواهیم داشت، درصدد ایجاد حضور دختران علاقه‌مند در این رشته هستیم. در سال جاری تیم کراس کانتری بانوان البرز در مسابقات لیگ باشگاه‌ها کشور، حضور داشته است.

وی گفت: پیرو صحبت‌های اخیر رئیس هیات، دبیر فدراسیون و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان با فدراسیون دوچرخه‌سواری در آینده میزبان قهرمانی کشور کوهستان کراس کانتری بانوان خواهیم بود.

نائب رئیس بانوان هیئت دوچرخه‌سواری البرز گفت: تصمیم داریم در فصل تابستان برای دختران نونهال و نوجوان استان در ورزشگاه انقلاب، مسابقاتی برگزار کنیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری نائب‌رئیس آقایان هیات دوچرخه‌سواری در برگزاری بهتر همایش و مسابقات، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان بتوانیم شرایط حضور دختران و بانوان را در برگزاری مسابقات دوچرخه سواری فراهم کنیم.

وی در پایان از همکاری هیات دوچرخه سواری و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، قدردانی کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: همایش دوچرخه سواری بانوان البرز الهه آزموده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی