Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@13:25:52 GMT

نشست تبیین کنگره شعر اقوام بهارستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۸۹۰۸

نشست تبیین کنگره شعر اقوام بهارستان برگزار شد

نشست تبیین کنگره شعر اقوام شهرستان بهارستان با حضور شاعران بهارستانی در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست تبیین کنگره شعر اقوام شهرستان بهارستان ظهر امروز به ریاست غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان با حضور چند تن از فعالان این حوزه در راستای بررسی مشکلات و موانع موجود در حوزه شعر و ادب شهرستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبکار در این نشست با اشاره به اهمیت شعر و ادب، تصریح کرد: در تلاش برای رساندن شعر و ادب شهرستان به جایگاه مناسبی هستیم، تا شاهد درخشش شاعران و نویسندگان این شهرستان در کنگره‌ها و جشنواره‌های مهم و ارزشمند باشیم.

وی همچنین با اشاره به جزئیات برگزاری کنگره شعر اقوام شهرستان بهارستان، بیان داشت: این کنگره پس از ارائه طرح تفضیلی در سطح شهرستانی برگزار می شود و امیدواریم که شاهد حضور حداکثری شاعران در این کنگره باشیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اهمیت برنامه‌های مناسبتی در سطح شهرستان، متذکر شد: زبان شعر، زبان بسیار تاثیر گذاری می باشد که می تواند مناسبت‌ها و ارزش‌های ملی و مذهبی ما را به بهترین شکل ممکن بیان کند.

در ادامه این نشست شاعران حاضر در جلسه هر کدام پیرامون دستورات جلسه مطالبی را بیان نمودند و خواستار نظارت بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجمن‌های ادبی شهرستان بهارستان شدند و مهمترین عامل عدم پیشرفت شعر شهرستان را عدم حضور شاعران موفق و نامدار در انجمن‌های ادبی، عدم حمایت مسئولین شهرستان از فعالان عرصه شعر و ادب، عدم وجود فضای ثابت جهت برگزاری جلسات انجمن های ادبی و وجود اختلاف سلیقه در میان اعضای این انجمن‌ها عنوان کردند.

همچنین در این جلسه تشکیل شورای نظارت بر شعر و ادب شهرستان و ثبت نام رایگان شاعران و نویسندگان در کتابخانه های عمومی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان به عنوان گام های آغازین در جهت ارتقای شعر و ادب شهرستان مطرح شد .

لازم به ذکر است که در پایان این جلسه کتابی در حوزه ادبیات از سوی غلامرضا آبکار به شاعران حاضر در جلسه اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه دوم نشست ادبی «عصا بیفکن» برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی