Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@13:02:47 GMT

سید اسماعیل موسوی کارگر 122 ساله زنجانی تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۹۴۲۳

سید اسماعیل موسوی کارگر 122 ساله زنجانی تجلیل شد

در آستانه روز جهانی کارگر سید اسماعیل موسوی، کارگر 122ساله زنجانی با حضور مسئولین استان تجلیل شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شامگاه امروز دوشنبه در آستانه گرامیداشت روز جهانی کارگر در استان زنجان، مراسم تجلیل ازسید اسماعیل موسوی مسن‌ترین بازنشسته کارگری زنجان (با 122 سال سن) با حضور دبیر اجرایی و هیات اجرایی خانه کارگر استان زنجان، مدیرکل تامین اجتماعی استان، نماینده مدیرکل اداره استان ورییس کانون بازنشستگان استان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان زنجان تامین اجتماعی کارگر آستانه اسماعیل موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸۸۵ کودک به حامیان زنجانی واگذار شدند

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: براساس آمارها، تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

روح‌الله صالحی اظهار کرد: امسال در ماه رمضان، ۴۸۸۵ فرزند به حامیان زنجانی واگذار شدند.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان پویش به عشق علی (ع) برای جذب حامی اجرایی شد، بیان کرد: بر این اساس، تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

صالحی با بیان اینکه اکنون نزدیک به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) و آموزه‌های دینی در حوزه دستگیری از اقشار نیازمند و اثرگذار در تأمین هزینه‌های جامعه هدف این طرح است، خیران جدیدی حامی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸ در حال اجراست، ادامه داد: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها اقدام می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، او افزود: هم‌استانی‌ها برای مشارکت در پویش به عشق علی (ع) می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به آدرس ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند
  • رجزخوانی کلامی زنجانی؛ سپاه با کسی شوخی ندارد + فیلم
  • قطع ارتباط تلفنی ۴ هزار مشترک زنجانی به دلیل خسارت کابل
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • ۴۸۸۵ کودک به حامیان زنجانی واگذار شدند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر شاهرود