Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@18:03:47 GMT

من آقای پاس گل لیگ یک شدم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۹۸۱۷

به گزارش وانانیوز، 

 روز گذشته و پس از پایان مسابقات لیگ یک بهترین های این لیگ اعلام شدند که در اعلام اولیه شاهین مجیدی و سهیل رحمانی بهترین پاسورهای لیگ یک شدند.

 

محسن آذرپاد وینگر تیم گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بهترین پاسور لیگ یک گفت: تا قبل از بازی روز گذشته من، سهیل رحمانی و شاهین مجیدی ٩، رضا جباری و ایمان رئیسی ٨ پاس گل داده بودیم که روز گذشته من ٢ پاس گل دادم و تعدادشان به عدد ١١ رسید و طبق آماری که اعلام شده من بهترین پاسور لیگ یک شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


گفتنی است فرشید پاداش و شاهین مجیدی نیز به عنوان بهترین گلزن این مسابقات معرفی شدند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟

 ۲۸ اسفند پارسال گزارش ناپدید شدن پسری جوان به نام فرهاد به پلیس اعلام شد. او به تنهایی در آپارتمانی در غرب تهران زندگی می‌کرد و پولی که پس از ناپدید شدن وی، از حسابش برداشت شده بود، پلیس را به فردی به نام شاهین رساند.

شاهین آن روز در حالی که کارت عابربانک جوان گمشده را در دست داشت، به یک فروشگاه رفته و بشکه، اسید و دستکش خریداری کرده بود. همه شواهد نشان می‌داد که شاهین، جوان گمشده را به قتل رسانده است. حتی ماموران در ادامه فردی به نام بهنام را دستگیر کردند که مدعی بود به شاهین در جابجایی جسد جوان گمشده کمک کرده است.

بهنام می‌گفت: شاهین یک روز با من تماس گرفت و مدعی شد که دوستش به نام فرهاد (جوان گمشده) را کشته و جسدش را داخل بشکه قرار داده است. وی از من خواست که بشکه را در اطراف تهران رها کنم. من هم به خانه مقتول رفتم با دیدن جسدش که داخل بشکه با اسید سوزانده شده بود، بشکه را به ماشینم منتقل و در منطقه‌ای در لواسان رها کردم.

در حالی که همه شواهد از این حکایت داشت که شاهین جوان گمشده را به قتل رسانده است، اما او مدعی شد که مقتول زنده است و به ترکیه فرار کرده. شاهین گفت: فرهاد (جوان گمشده) در درگیری فردی را به قتل رساند و به ترکیه فرار کرد و جسدی که پیدا شده جسد آن فرد است.

از آنجا که جسد با اسید سوزانده شده بود، دستور آزمایش دی ان‌ای صادر و دیروز تایید شد که جسد متعلق به فرهاد است.

به این ترتیب شاهین بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و روز گذشته در تازه‌ترین اظهاراتش گفت: فرهاد از دوستانم بود و ما مشکلی نداشتیم. قرار بود کافه راه اندازی کنیم، اما روز حادثه او به کام مرگ رفت. آن روز به خانه فرهاد رفته بودم و با هم مشروبات الکلی مصرف کردیم. فرهاد سپس کوکائین مصرف کرد و حالش خیلی بد شد. ناگهان دیدم نفس نمی‌کشد و جان باخته است. من هم ترسیدم مبادا قتل را گردن من بیندازند و به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم جسد وی را داخل بشکه اسید قرار داده و در جای دیگری رهایش کنم.

تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟