Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال گفت: مسابقات والیبال ساحلی تور سه ‌ستاره قهرمانی کشور در آق‌قلا آغاز شد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، فریدون الهامی عصر امروز در حاشیه آغاز مسابقات ساحلی قهرمانی کشور اظهار داشت: دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی کشور از عصر امروز با شرکت 20 تیم در شهرستان آق‌قلا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این مسابقات از امروز تا  چهارشنبه در آق‌قلا برگزار می‌شود و دیدار پایانی این مسابقات روز نیمه شعبان برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه به تیم‌های اول تا هشتم 15میلیون تومان جایزه پرداخت می‌شود، تصریح کرد: این مسابقات با شرکت تیم‌های جدید و جوان برگزار شد که می‌تواند سبب شکوفایی استعدادهای در والیبال ساحلی کشور و تیم ملی شود.

الهامی خاطرنشان کرد: نتایج برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قوی و منجر به تشکیل تیم ملی قدرتمند می‌شود و می‌توانیم به موفقیت تیم‌های ملی در آینده امیدوار باشیم.

مسابقات کشوری والیبال ساحلی تور سه ‌ستاره هفته گذشته نیز در شهرستان بندرترکمن استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبه‌روی آنها قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با کسب نتیجه دلخواه، بازی برگشت در خانه را برای خودش آسان کند.

بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته است نتایج خوبی در رقابت‌های بوندسلیگا بگیرد و قهرمانی در این مسابقات را پس از بیشتر از یک دهه از دست داد. آنها خیلی زود در جام حذفی آلمان هم از دور مسابقات کنار رفتند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اهمیت خاص و ویژه‌ای برای آنها دارد.

هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام جدا شد و به بایرن پیوست و با وجود اینکه این تیم روند پرفراز و نشیبی را طی کرد اما او توانست یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای فوتبال آلمان باشد و مهارت و توانایی‌هایش در زمینه گلزنی را در خط حمله بایرن به نمایش بگذارد.

مهار این ستاره انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برای کارلو آنچلوتی در بازی فردا شب برخوردار است و روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته رودیگر را مسئول مهار هری کین کند.

این مدافع آلمانی در مرحله یک چهارم نهایی به خوبی موفق شد هالند را مهار کند و اجازه درخشش در زمین را به این ستاره سیتی نداد و به نظر می‌رسد که بهترین گزینه در جمع مدافعان رئال برای مقابله با درخشش کین باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند