Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آذربایجان غربی توانسته با برنامه‌هایی که در جهت رفع موانع تولید بردارد رتبه نخست را در کشور کسب کرده است. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، کریم یاوری در آیین تجلیل از کارگران و کار آفرینان برتر که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به رفع موانع تولید در کشور اظهار داشت: باید راه‌های تولیدات داخلی هموار شود تا همه از فواید این کار سود ببرند و آذربایجان غربی در این مورد بهترین عمل کرد را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش عظیمی از نام‌گذاری سال‌ها که توسط رهبر انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد در بخش اقتصادی است و به نوعی حمایت از تولیدکنندگان و به خصوص کارگران را شامل می‌شود.

یاوری گفت: کارگر اهرم و بازوی کار است و نبودن کارگر به معنی عقیم ماندن اراده برای اقدام و عمل بوده و از نقش کارگر در همه زمینه‌ها نمی‌توان چشم پوشی کرد.

مدیر کل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: تعامل و تدبیر با کارگر بسیار مهم است که می‌تواند در میزان اقدام و عمل مفید باشد که در نوع تولید و رسیدن به اهداف اقتصادی نیز نقشی حیاتی دارد.

وی تصریح کرد: در فضای جهادی جهت حفظ و سیانت از تولید داخلی این کارگر است که با تمامی کمبودها توانسته تولید داخلی را سرپا نگه دارد و حمایت از کارگران سبب بهبود این وضعیت خواهد شد.

یاوری تأکید کرد: کارگر از عناصر تأثیر گذار حیات بشر است و کارگر حقوقی دارد که باید به آن توجه شود و رفتار خوب و شایسته با این عزیزان در محیط کار بسیار مهم است.

انتهای پیام/ش

R41361/P1377/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۵:۵۹دقیقه روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه؛ در محور ارومیه به سلماس یک دستگاه سواری پراید از جاده منحرف و واژگون شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  گفت:این حادثه ۳مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • برداشت شکوفه‌های بیدمشک در آذربایجان غربی آغاز شد
  • امسال بیش از ۲.۵ میلیون لیتر عرق بیدمشک در آذربایجان غربی تولید می شود
  • اصفهان رتبه نخست تولید شیر خام کشور را دارد / صادرات فرآورده خام دامی به ۳۵ کشور
  • «بیدمشک»پیام آور بهار در ارومیه/ کشت بیدمشک در ۶۰ هکتار
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • پیچیدن بوی عید نوروز در شهر ارومیه
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی برای کمک به مددجویان
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی در کمک به مددجویان کمیته امداد
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست نرخ ازدواج در کشور
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست نرخ ازدواج را در کشور به خود اختصاص داد