Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@10:41:36 GMT

ذوق زدگی به سبک برانکو بعد از گرفتن سردیس!

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۰۴۷۱

ذوق زدگی به سبک برانکو بعد از گرفتن سردیس!

پرسپولیسی ها یکشنبه شب ضیافت باشکوهی داشتند با کلی ستاره . از علی پروین و محمود خوردبین که خانواده پرسپولیس هستند تا ستاره های سینما و هنر . از سعید راد تا سالار عقیلی و چهره های معروف دیگر. از خداداد عزیزی تا ده سفیر خارجی که یکی شان سفیر کرواسی بود و حسابی برای برانکو سنگ تمام گذاشت.

این جشن حسابی حال برانکو را دو روز بعد از قهرمانی سر جایش آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که معمولا در ضیافت های اینچنینی عابربانک های نزدیک به قرمزها شرکت نمی کرد و سعی می کرد به دور از این جنس هیاهوها باشد ، این بار در این فضای هنری ، ورزشی که به افتخار قهرمانی دوم متوالی اش در پرسپولیس برگزار می شد ، با انرژی حاضر شده بود و ساعاتی قبل انتشار پستی در اینستاگرامش ، از این ضیافت و مهمانانش تشکر کرد. او البته به گفته حاضرین حسابی با این سردیس بامزه شمعی خود ذوق کرده بود.

جالب اینکه محمود خاضعین ، میزبان مراسم سال ها در کنار مرحوم علی معلم جشن هنری باشکوه حافظ را اجرا می کرده و برای علاقه به پرسپولیس ترتیب چنین ضیافتی را داده بوده است. او حالا نشان داده که شاید یکی از سرمایه گذاران جدید در ورزش و احتمالا فوتبال باشد. امید آنکه در صورت وقوع چنین رخدادی ، مشاورانش از تجربه های ناموفق افرادی چون هدایتی پرهیز کنند و نمونه ای از یک نوع تیمداری نوین در بخش خصوصی ورزش ایران شکل بگیرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها

تیم فوتبال مس رفسنجن با پیروزی برابر پیکان یه مرحله یک‌چهارم نهایی جام خذفی صعود کرد.

به گزارش‌ مشرق، در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.

مهدی اجاقی با کمک‌های حامد صفایی و مرتضی هوشیار قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت.

دو تیم در شرایطی روبروی هم قرار گرفتند که رضا عنایتی پیکان را با یک ترکیب خیلی جوان به میدان فرستاده بود و مس هم که در مرحله قبل با حذف استقلال شگفتی‌ساز شده بود، به دنبال ادامه این روند در جام حذفی بود.

در این دیدار ابتدا مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۳۳ با گل جلال‌الدین علی‌محمدی یک یر صفر جلو بیفتد. نیمه اول با همین تک گل به سود مس به پایان رسید.

در همان دقایق اولیه نیمه دوم پیکان توانست جبران کند و ابوالفضل زمانی گل مساوی شاگردان رضا عنایتی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی یک- یک مساوی شود.

این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی ماند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه بکشد.

در ۲ وقت اضافه‌ ۱۵ دقیقه‌ای هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تکلیف تعیین صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه ۵ را ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی صعود کند.

ترکیب اولیه مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب اولیه پیکان:

محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم

سرمربی: رضا عنایتی

دیگر خبرها

  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟
  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها