Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > رسانه - در روز دوشنبه 10 اردیبهشت، سخنان رهبر انقلاب در جمع کارگردان مهمترین خبر بود. اظهارات عجیب علم الهدی و احتمال افزایش حقوق کارمندان تا 20 درصد بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، سخنان رهبر انقلاب به مناسبت روز کارگر با عنوان آمریکا وارد درگیری‌نظامی با ما شود ضربه می‌خورد مهم ترین خبر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات عجیب علم الهدی در همایشی در مشهد پربازدید شد. کاربران زیادی هم خواستند بدانند تغییراتی در کابینه روحانی رقم می‌خورد؟ تهدید برجامی روحانی هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، ادامه ریزش شاخص بورس مورد توجه کاربران قرار گرفت. همچنین مخاطبان احتمال افزایش حقوق کارمندان تا ۲۰ درصد
را خواندند. مذاکره ایرلاین ایرانی با آمریکایی‌ها برای خرید ۲۰ هواپیمای بوئینگ نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، وقتی کارگردان نامدار از بازیگر متهم به آزار جنسی حمایت می‌کند پربازدیدترین خبر بود. همچنین کاربران زیادی در این سرویس روی خبر واکنش محسن تنابنده به صعود نساجی قائم‌شهر به لیگ برتر کلیک کردند. ۲ صحنه‌ای که سارا و نیکای پایتخت از ترس گریه کردند هم دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس جامعه، دستور قضایی برای مسدودسازی تلگرام صادر شد خواندنی شد. محکومیت مرتضوی به ۷۰ ضربه شلاق تایید شد
نیز از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم روی خبر تقدیر فرمانده ناجا از مامور زن گشت ارشاد در حادثه درگیری اخیر کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، تصاویری از آخرین خبرها از حمله به پایگاه نظامی مقاومت در سوریه پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبانی هم روی خبر تلافی تهران در صورت اثبات کشته شدن ایرانی‌ها در حمله به سوریه کلیک کردند. سورپرایز تازه کیم جونگ اون هم کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، انصراف خونه به خونه از فینال جام‌حذفی پربازدیدترین خبر بود. در ادامه کاربران روی خبر حمایت روحانی سرشناس از ورود بانوان به ورزشگاه با انتشار ۲ عکس کلیک کردند. پاسخ کوبنده باران کوثری به رائفی‌پور در دفاع از کیا و آقا کریم نیز دیگر خبر پربیینده این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور، پشت‌پرده دوغ مهدوی‌کیا لو رفت! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

58243

کلید واژه‌ها : اخبار پربیننده - خبرآنلاین - رسانه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اخبار پربیننده خبرآنلاین رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • سرویس‌دهی رایگان خط ۲ مترو به تجمع بزرگ صادقیون
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • سرویس‌دهی رایگان خط‌ ۲ قطارشهری مشهد