Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه  به برخی پیام‌رسان‌های داخلی وام 5 میلیاردی دولت تعلق گرفته است. اما از آنجا که از این پیام‌رسان‌های دریافت‌کننده وام نامی برده نشده است، محمدرسول کاظمی، مدیر آی‌گپ را بر آن داشت تا در این رابطه پستی را در توییتر به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی بنیانگذار پیام‌رسان ایرانی آی‌گپ  در توییتر خود نوشت:

"من مدیر پیام رسان آی گپم هیچ وامی تا امروز نگرفتیم اگر وابسته به جایی بودیم ضامن معتبر داشتیم که بتونیم وام رو بگیریم، ولی نه ضامن داریم نه میتونیم تو سه سال ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پس بدیم.لطفا بی مستندات چیزی نگیم."

گفتنی است؛  پیام رسان " آی گپ" از جمله نرم افزارهایی است که پس از فیلتر شدن تلگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت. این نرم افزار، یک پیام رسان ایرانی است که  حدود دوسال از آغاز کارش می‌گذرد.



انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام رسان داخلی شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس «این شما و این کوچک‌ترین عروس سالن زیبایی ما که فقط ۱۴ سالشه. ببینید چقدر قشنگ شد!» این صحبت‌های خانم آرایشگر در ویدیویی است که در آن دختری نوجوان خودش را عروس معرفی می‌کند و از محاسن ازدواج در سن پایین می‌گوید.
این ویدیو در فضای مجازی واکنش‌های منفی کاربران به خصوص فعالان حوزه کودک را به دنبال داشت و کاربران با پیش کشیدن موضوع «کودک همسری» نسبت به آن واکنش نشان دادند.
اما رئیس پلیس فتای تهران داوود معظمی‌گودرزی دیروز ۱۳ اردیبهشت گفت که پس از بررسی موضوع و احضار مدیر سالن زیبایی به پلیس فتا، مشخص شد موضوع ازدواج این کودک یک «سناریوی تبلیغاتی» بوده که مدیر آرایشگاه «برای جذب مشتری» و «دنبال‌کننده در اینستاگرام» اجرا کرده و «ازدواج دختر۱۴ ساله صحت ندارد.»
سوء استفاده از کودکان در فضای مجازی برای جلب توجه و افزایش فالوئر برای درآمدزایی موضوع تازه‌ای نیست. مدتی قبل هم پلیس فتا پدری که برای جذب دنبال‌کننده در پیج شخصی اینستاگرام فرزندش را به بیان فحش‌های رکیک و شرب خمر تشویق کرده و فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر کرده بود، برخورد کرد.
پلیس فتا با اعلام توضیحات بیشتری از پرونده ویدیوی تبلیغاتی آرایشگاه اعلام کرد دختر نوجوان ویدیو «فرزند یکی از مشتریان سالن زیبایی» بوده که مدیر آرایشگاه برای ساخت کلیپ «با رضایت مادرش»، صورت او را به عنوان تازه عروس آرایش کرده است اما پس از ورود پلیس فتا صفحه اینستاگرامی سالن زیبایی از دسترس خارج شد و خانم آرایشگر برای ادامه روند رسیدگی به پرونده سوءاستفاده از این کودک مطابق قانون حمایت از اطفال و نوجوانان راهی دادسرا شد.

کد خبر 849035 برچسب‌ها دختران خبر مهم کودکان پلیس فتا اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • فوران چشمه فصلی سراب کلان بعد از بارش ‌های اخیر + فیلم
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • واکنش هواداران استقلال به تغییرات این تیم | حال و هوای متفاوت طرفداران آبی ها در کمپ ناصر حجازی | تصاویر
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟