Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@22:55:12 GMT

سقوط هواپیمای جاسوسی در یمن

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۱۰۳۶

رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به ائتلاف سعودی در شمال غرب یمن خبر دادند. آفتاب‌‌نیوز : شبکه خبری المیادین به نقل از یک منبع نظامی یمنی گزارش داد که یک فروند هواپیمای جاسوسی وابسته به ائتلاف سعودی در شهرستان مرزی «باقم» در استان صعده یمن سقوط کرد.
شبکه خبری المسیره نیز به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که این هواپیما از سوی پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن سرنگون شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که جنگنده های سعودی-آمریکایی امروز 18 بار مناطق مختلف شهرستان باقم را هدف قرار دادند.
به گزارش ایرنا، بن سلمان ولیعهد عربستان طراح باتلاق خونین جنگ یمن، از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند؛ تجاوزی که تاکنون منجر به کشته شدن هزاران یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است. 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هواپیمای جاسوسی ائتلاف سعودی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حمید محبوبی در تشریح این خبر افزود: ظهر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست مردمی جهت دسترسی به مصدوم در ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: امدادگران پس از صعود در ارتفاعات به مصدوم سقوط کرده دسترسی و عضو آسیب دیده او را فیکس و بعد از انتقال امن به پایین دست، مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: مصدوم حادثه مرد ۵۵ ساله‌ای بود که برای جمع آوری گیاهان دارویی به کوهستان رفته و از ارتفاعات شیخ ریواس سقوط کرده بود و این حادثه باعث شده بود او دچار اسیب از ناحیه مچ پا راست شود.

محبوبی یادآور شد: نیروهای مردمی با مشاهده مرد سقوط کرده بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفته بودند و نیروهای امدادی هلال احمر با حضور سریع در محل سخت‌گذر حادثه سبب نجات جان این مرد ۵۵ ساله شدند.

دیگر خبرها

  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • اکتشافات جهانی نفت و گاز سقوط کرد