Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:57:35 GMT

انتصاب مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۱۱۹۱

انتصاب مدیر کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان

 مهندس سید امیر منصور برقعی، قائم مقام کمیته امداد در این مراسم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اشاره به نقش کمیته امداد به عنوان نقطه کانونی برای ترویج فرهنگ خیر و احسان در سطح جامعه گفت:یکی از اعمال نیکو در دین اسلام احسان و نیکوکاری و صدقه دادن است به نحوی که این نهاد با خشوع قلب‌ها در برابر حقیقت و گرایش به خیر و احسان یک اقدام شگفت انگیز برای کمک به انسان‌های ضعیف و ناتوان را دنبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش مشارکت‌های مردمی افزود:حاصل کسب رتبه‌های بالا کمیته امداد در زمینه جمع آوری کمک‌های مردمی مانند صدقات سوق دادن قلب انسان‌های پاک و معتقد به اصول دینی و آثار و برکات این مهم در زندگی آن‌ها است.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی این نهاد بازسازی خانوار‌های تحت حمایت است، افزود:در این میان خدماتی مانند تسهیلات اشتغال، کمک موردی، ساخت مسکن، بهداشت، درمان و جهیزیه به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد گفت: خانوار‌های نیازمند که توان امور معیشتی زندگی را ندارند باعث مراجعات به این نهاد شده که بسته به عواملی، چون فقدان سرپرست، ازکارافتادگی سرپرست، معلولیت و بیماری پس از طی فرآیند شناسایی برحسب نوع نیازمندی برای حل مشکل آن‌ها اقدام خواهد شد.

شایسته ذکر است در پایان این مراسم سید مهدی عبادی با حکم مهندس سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان منصوب و از زحمات رضا شهرکی مدیرکل سابق این استان قدردانی شد.

انتهای پیام/گ

انتصاب مدیر کل کمیته امداد سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب کمبته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل بزرگ شیله در مسیر ارتباطی زابل- زاهدان با هدف تردد ایمن نوروزی زیر بار ترافیک رفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان پل بزرگ شیله بطول ۱۷۶ متر و با هشت دهانه ۲۲ متری همزمان با تعطیلات نوروزی با هدف تردد ایمن کاربران جاده ای در محور مواصلاتی زابل- زاهدان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاونین استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی امروز یکشنبه زیر بار ترافیک رفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: سرعت ساخت این پل مهم استان با ارزش ریالی ۹۰۰ میلیارد ریال با توجه به محدودیت‌های منابع مالی موجود در کشور کم سابقه است.

عطاء اله اکبری ساخت پل مهم شیله را بعد از پل نهراب قدم بزرگی در تکمیل شبکه کریدور شمال -جنوب کشور دانست و افزود: این اداره کل در طول سه سال اخیر مصمم به تکمیل پل‌های بزرگ و خاص در استان بوده است به‌طوری که پل‌های ماشکید، افضل آباد، نهراب و شیله با تلاش شبانه‌روزی این اداره کل یکی پس از دیگری در این مدت زیر بار ترافیک رفت.

وی تاکید کرد: بدون تردید تحولی که با احداث پل شیله در ارتباط زمینی این استان با پهنه جغرافیای اصلی ایران ایجاد خواهد شد می‌تواند نقش بسیار مهمی در روند توسعه اقتصادی استانی و ملی برعهده داشته باشد چرا که اولا احداث این پل به عنوان بخشی از محور چابهار- میلک به نحو قابل توجهی حمل و نقل زمینی را متاثر می‌سازد و از سوی دیگر موجب فراهم کردن زمینه ترافیک آرام در محور منتهی به شهر زابل و خروجی آن خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: پروژه‌های تکمیل شده بزرگراهی به طول حدود ۷۵کیلومتر و پل بزرگ شیله با ارزش ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بنا شد در سفر هیات دولت خدمتگذار به استان در هفته‌های جاری افتتاح شود اما به صلاح دید مقام عالی دولت در استان و به دلیل تسهیل در سفر هموطنانمان و ایمنی ترافیک در تعطیلات نوروزی مقرر شد تا تاریخ افتتاح رسمی این پروژه‌ها زیر بار ترافیک قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۰۰۰ بسته معیشتی به مددجویان سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از یاریگران بی منت در سیستان و بلوچستان
  • ۱۸۰ میلیارد ریال مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان واریز شد
  • پل بزرگ شیله در مسیر ارتباطی زابل- زاهدان با هدف تردد ایمن نوروزی زیر بار ترافیک رفت
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • واریز ۱۸ میلیارد تومان مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • طرح اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در دستور کار کمیته امداد سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در خوی
  • کمک ۴۰۰ میلیاردریالی زنجانی‌ها در جشن نیکوکاری