Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-ایران فعالیت مخفی تسلیحات هسته ای دارد.

نخست‌وزیر اسرائیل در شوی تبلیغاتی تازه خود علیه ایران، تعدادی عکس، سی‌دی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابل‌انکار از تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل امشب مدعی شد که ایران، برنامه‌ای مخفیانه برای ساخت سلاح هسته‌ای در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست‌وزیر اسرائیل در برابر دوربین پخش زنده، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، به جهان دروغ گفته و تلاش خود برای مخفی کردن برنامه ساخت تسلیحات اتمی را، تشدید کرده است.

وی با نشان دادن عکسی از یک انبار که مملو از گاوصندوق بود، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، مواد رادیواکتیو مربوط به این برنامه تسلیحاتی را به جایی در جنوب تهران منتقل کرده است.

نتانیاهو یک کمد پر از زونکن و کمدی دیگر مملو از سی‌دی را نشان داد و مدعی شد که 55 هزار صفحه و 183 سی‌دی مدرک مستدل از تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای را در اختیار دارد و آن را در اختیار جامعه جهانی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گذاشته است.

نخست‌وزیر اسرائیل چندین بار این جمله را تکرار کرد: «ایران با بی‌شرمی، دروغ می‌گوید. آنها دروغ می‌گویند که هیچ‌گاه برنامه‌ ساخت سلاح هسته‌ای نداشته‌اند.»

نتانیاهو به برنامه موشکی ایران هم اشاره کرد و با نام آوردن از شهاب 3، آن را موشکی دانست که «تل‌آویو، ریاض و مسکو» را در برد خود دارد و توانایی حمل کلاهک هسته‌ای را دارد.

نخست‌وزیر اسرائیل در خلال شوی تبلیغاتی خود، بارها فیلم سخنرانی و مصاحبه‌های مقامات جمهوری اسلامی ایران در خصوص نیت صلح‌آمیز تهران از پیگیری برنامه هسته‌ای را پخش کرد و آنها را به دروغگو بودن متهم کرد.

این سناریو کاملا نخ نما شده و فرسوده است

سیدعباس عراقچی با اشاره به کنفرانس خبری نتانیاهو و ادعاهایش درباره وجود یک برنامه پنهانی هسته‌ای در ایران گفت: آن چه از نتانیاهو دیدیم یک نمایش بچگانه و مسخره بود که در سال‌های گذشته نیز شاهد آن بودیم و پیش از این توسط گروهک منافقین اجرا می‌شد.

معاون وزیر خارجه با جعلی و ساختگی خواندن اسناد ارائه شده از سوی نتانیاهو گفت: این اقدام یک بار دیگر با نقاشی کارتونی در سازمان ملل نشان داده شد که موجب مضحکه نتانیاهو شد و او یک بار دیگر این اقدام را تکرار کرده و مدعی است ۵۵ هزار سند در انباری در شورآباد تهران به دست آورده است و مدارکی که اثبات می‌کند ایران برنامه پنهانی هسته‌ای داشته است اما نفس این ادعا خنده‌دار است؛ چگونه است که ایران چنین اسناد مهمی را در یک انبار متروکه صنعتی نگهداری می‌کند.

عراقچی که با شبکه دو سیما گفت‌وگو می‌کرد، ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را نخ‌نما شده خواند و گفت: آنها بر اساس چنین ادعاهایی موضوع PMD را درست و ادعا کردند که ایران به دنبال ساخت سلاح بوده است و سال‌ها آژانس را به خاطر این ادعاهای واهی به زحمت انداخته‌اند و آژانس هم وارد این ماجرا شد و ایران هم در این سال‌ها برای اثبات بی‌گناهی‌اش همکاری کرد و در نهایت همه این ادعاها در سال ۲۰۱۵ در جمع‌بندی نهایی‌ای که آژانس ارائه کرد، باطل بودنشان روشن شد و این مساله از سوی نهاد مرجع سازمان ملل که سازمان انرژی اتمی است و نیز در شورای حکام بسته شد.

معاون ظریف در ادامه گفت: این که نتانیاهو ۱۰ روز مانده به اعلام تصمیم ترامپ درباره برجام این نمایش را اجرا می‌کند، مشخص است یک تئاتر طراحی شده برای تاثیرگذاری در تصمیم ترامپ است یا این که به دنبال صحنه‌سازی برای از بین بردن برجام هستند و جالب است که همه در این رابطه بسیج شده‌اند و رژیم صهیونیستی در بالاترین سطح به صحنه آمده است.

عراقچی تاکید کرد: ما برای همه سناریوها آمادگی داریم اما نفس این ادعاها و اقدامات نشان می‌دهد تا چه اندازه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی از برجام و شرایطی که این توافق برای ایران ایجاد کرده است، نگران و عصبانی هستند.

 بنیامین نتانیاهو در عصر روز دوشنبه (۳۰ آوریل) در کنفرانسی خبری مدعی شد که ایران به آژانس دروغ گفته است و با نشان دادن مدارکی روی صفحه نمایش مدعی شد که ایران در قالب پروژه‌ای در تلاش برای ساخت کلاهک هسته‌ای و در منطقه‌ای در نزدیکی تهران فعالیت‌های خود را مخفی کرده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست

به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از احتمال صدور حکم بازداشت خودش از سوی دادگاه لاهه هراسان و مضطرب است، امروز سه‌شنبه مدعی شد: احتمال صدور حکم دستگیری فرماندهان ارتش و رهبران رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی یک رسوایی در مقیاس تاریخی خواهد بود.

به گزارش رویترز، نتانیاهو در ادامه مدعی شد: می‌خواهم یک چیز را روشن کنم: هیچ تصمیمی، نه در لاهه و نه در هیچ جای دیگری، بر عزم ما برای دستیابی به تمام اهداف جنگ، آزادی همه گروگان‌ها، پیروزی کامل بر حماس و تعهد تأثیر نمی‌گذارد. غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نخواهد بود.

نتانیاهو همچنین در میان جمعی از خانواده‌های اسرای صهیونیستی مدعی شد: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است.

این در حالی است که پی‌شتر پایگاه خبری آکسیوس گزارش کرده بود نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در مورد ممانعت از صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل درخواست کمک کرده است.

دیوان بین‌المللی دادگستری ۲۶ ژانویه گذشته از رژیم صهیونیستی خواست اقداماتی را برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه و توقف تحریک مستقیم به ارتکاب چنین جنایتی در پیش بگیرد.

همچنین این دادگاه از تل آویو خواست پس از یک ماه از زمان برگزاری جلسه، گزارشی از عملکرد خود در این خصوص به دادگاه ارائه کرده و تمام قدامات فوری لازم برای حمایت از فلسطینی‌ها در غزه را در پیش بگیرد اما رژیم صهیونیستی بدون توجه به این درخواست‌ها برای هفتمین ماه پیاپی به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد.

کد خبر 848531 منبع: ایسنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو دادگاه لاهه اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • نتانیاهو: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • رئیس کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به رفح کاملا غیرقابل قبول است
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان