Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی در این مراسم گفت: اجرای برنامه های نمادین پاکسازی، با هدف ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه در خصوص صیانت از محیط زیست به اجرا رسید تا با مشارکت و همراهی شهروندان و سازمان های مردم نهاد از زمین به عنوان هدیه الهی به خوبی صیانت کنیم.

صفوی به تداوم برنامه هایی که موجب نهادینه شدن فرهنگ حفظ محیط زیست می شود، تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع، برنامه های هفته زمین پاک امسال با محوریت آثار میراثی شهرری برنامه ریزی شده است تا علاوه بر اجرای فعالیت های زیست محیطی، زمینه آشنایی با ظرفیت های گردشگری این منطقه تاریخی شناسانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ویژه برنامه های آموزشی درمدارس و مراکز فرهنگی نیز اشاره کرد و ادامه داد: پاکسازی دژ رشکان، قلعه گبری، آتشکده ری و بوستان جانبازان نیز از دیگر برنامه های هفته زمین پاک است که با مشارکت شهروندان طبیعت دوست انجام می شود.

هدایت الله جمالی پور فرمانده ویژ شهرری نیز ضمن قدردانی از ابتکار شهرداری منطقه 20 و محیط زیست شهرری برای برپایی این مراسم گفت: مردم را باید برای حفظ محیط زیست تشویق کرد و فرهنگ سازی این مهم بسیار ارزشمند است.

جمالی پور به تداوم برنامه های زیست محیطی تاکید کرد و گفت: ایجاد حساسیت در بین مردم نباید به یک مناسبت خاص محدود شود و همواره بایستی در تدارک این چنین برنامه ها بود.

فرماندار ویژه شهرری یادآور شد: بخش عظیمی از درآمد شهرداری بابت حفظ پاکیزگی شهر صرف می شود که در صورت مشارکت شهروندان در صیانت از آراستگی عمومی شهر، این هزینه ها صرف آبادانی بیش از پیش خواهد شد.

این مراسم که با حضور شهردار منطقه 20، فرماندار ویژه شهرری، رئیس محیط زیست شهرری، بخشداران، شورای اسلامی روستای هفت دستگاه، مدیران شهری ادارات شهرری، فعالان زیست محیطی در گنبد باستانی اینانج واقع در روستای هفت دستگاه شهرری برگزار شد با قدردانی از فعالان عرصه محیط زیست به پایان رسید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری

سعید یوسف پور مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.

بیشتر بخوانید

مردم چهارمحال و بختیاری ۴۷ روز هوای سالم تنفس کردند

وی افزود: راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

در پایان از معلمان حامی محیط زیست چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • مشاهده پلنگ در منطقه سبزکوه چهارمحال‌وبختیاری
  • تصاویری از گشت و گذار پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده سبزکوه
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش