Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@09:41:56 GMT

برگزاری یادواره شهدا در مدرسه شاهد ریحانه النبی قرچک

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۱۴۹۹

برگزاری یادواره شهدا در مدرسه شاهد ریحانه النبی قرچک

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ یادواره شهدا به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با حضور خانواده محترم شهدای مدافع حرم، جانبازان و آزاده های گرانقدر به همت واحد امیدان شاهد ریحانه النبی حوزه بسیج دانش آموزی شهیده طاهره هاشمی قرچک برگزار شد.

درابتدای مراسم پس ازتلاوت آیات کلام الله مجید توسط دانش آموز بسیجی وانقلابی و گروه حاملان قرآن خانم داودی مدیر مدرسه ازتمامی خانواده های شهدا و جانبازان حاضر در این مراسم قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، کسب هرگونه امتیاز ورتبه ای برای خود و مدرسه را ثمره ی خون شهدا دانست   

 حاج حسین فداکار از فرماندهان و راوی دفاع مقدس سپاس ویژه ای ازتمامی فرهنگیان   داشت گفت: ثمره ی این شهدا و شهادت مایه ودست رنج تمام معلمان است  وی افزود: یادوخاطره شهدا نه تنها ازیادنمی رود بلکه روز به روز درکتاب هابرای دانش آموزان تدریس می شود.

 در پایان مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم جانبازان و آزاده های گرانقدر شهرستان قرچک تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: فاطمه سیفی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز