Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@13:36:30 GMT

رسانه ملی بازویی برای دولتمردان است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۱۵۸۹

رسانه ملی بازویی برای دولتمردان است

حمید رضا جعفری روز دوشنبه در حاشیه نشست خبرنگاران آزاد صدا و سیمای مرکز استان که با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان ابرکوه برگزار شد به ایرنا افزود: رسانه ملی براساس وظیفه اش خصوصا خبرگزاری صدا و سیما تلاش دارد تا آنچه خواست مردمی است، در خبرها لحاظ کند .
وی با اشاره به اینکه خبرها مبتنی بر شعار مردم محوری است افزود: دشمنان مرتب علیه نظام درحال توطئه هستند، بدون شک نقش خبر و اطلاع رسانی بسیار مهم و اساسی است و باید به خوبی و با دقت مد نظر قرار گیرد و بتوانیم فضای مناسب رسانه ای را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری به لزوم ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به نامگذاری 97 به سال حمایت از کالای ایرانی ، این شعار به معنای واقعی در دستور کار است.
وی ادامه داد: برندسازی خبری در مورد سبک زندگی و شیوه کارکردهای مردمی است، که توانستیم خواسته های مردمی را به خوبی لحاظ کنیم طوریکه در سطح کشور و حتی خارج پنج میلیون نفر بازدید کننده دارد.
جعفری اضافه کرد: هم اکنون چهار بخش خبر سیما و چهار بخش خبر رادیو و کانال خبری صدا و سیما که بر پیام رسان سروش قرار دارد و نیز سایت خبرگزاری در زمینه کار اطلاع رسانی فعالیت دارد.
وی گفت : صدا و سیمای مرکز یزد در تولید خبر جزو پنج مرکز برتر مراکز استانهاست.
7540/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام جمعه جامعه سبک زندگی صدا و سیما مد موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: طبیعت زیبا، آب‌وهوای خوب، مردمی مهربان و مرتفع‌ترین مرکز استان از ویژگی‌های خدادادی این شهر محسوب می‌شود، همچنین شهرکرد بام ایران باید به عنوان یک برند معرفی شود.

گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با اعضای بنیاد شهرکرد شناسی اظهار کرد: خلاءهایی در زمینه معرفی شهرکرد وجود دارد و روز شهرکرد باید فرصتی برای معرفی مفاخر، علما و شهدای این شهر باشد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت هنر برای معرفی شهرکرد استفاده شود، افزود: طبیعت زیبا، آب‌وهوای خوب، مردمی مهربان و مرتفع‌ترین مرکز استان از ویژگی‌های خدادادی این شهر محسوب می‌شود و شهرکرد بام ایران باید به عنوان یک برند معرفی شود، همچنین صنایع دستی خاصی که در شهرکرد وجود دارد که نیاز به معرفی بیشتر از پیش دارد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: توسعه فرودگاه شهرکرد و بهره‌برداری از راه‌آهن شهرکرد در سفر دوم رئیس‌جمهور به عنوان عناصری که می‌توانند به توسعه شهر کمک کنند، به صورت ویژه دنبال شد همچنین برای توسعه مرکز استان در همه زمینه‌ها چه زیرساخت‌های بهداشتی، ورزشی و مسائل شهری مصوبات خوبی صورت گرفت.

حیدری ادامه داد: در بازدید از شهرداری شهرکرد ۲۰ مورد از جمله پیگیری زیبایی شهر و ساماندهی ورودی‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای روز شهرکرد باید یک دبیرخانه دائمی با کارگروه‌های تخصصی تشکیل شود افزود: مردم شهرکرد مردمی با ظرفیت بالا هستند و این ویژگی باعث شد، است رنگین‌کمان اقوام مختلف را در این شهر دید.

کد خبر 748831

دیگر خبرها

  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند