Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرکت نکردن خونه به خونه در فینال جام حذفی گفت:‌ خونه به خونه تیم شایسته‌ای است و صعود نکردنش به لیگ برتر هم چیزی از شایستگی‌های آن کم نمی‌کند همانطور که تیم‌های نساجی و نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی هم شایسته هستند. خونه به خونه تا روز آخر مسابقات در رده دوم جدول قرار داشت اما فوتبال اینگونه است و گاهی اوقات تیمی که شایسته است به نتیجه دلخواهش در زمین نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه خونه به خونه اعلام کرده در جام حذفی شرکت نمی‌کند حیف است که این باشگاه به راحتی از فینال جام حذفی خود را محروم کند. آنها برای رسیدن به فینال خیلی تلاش کردند و تیم‌های بزرگی را حذف کردند. به خاطر جام حذفی چهار امتیاز از دست دادند آنها بعد از بازی نیمه‌نهایی در دو بازی لیگ یک چهار امتیاز از دست دادند. همزمان زمان هم به آنها پیغام دادم که لیگ برای‌شان مهم‌تر از جام حذفی است. با این حال رسیدن به جام حذفی هم افتخار بزرگی برای این باشگاه است و حالا نباید از این افتخار به راحتی عبور کنند.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران با اشاره به اتفاقات فوتبال گفت: فوتبال همیشه اینگونه است ناملایمات‌هایی دارد که ما هم منکر آن نیستیم اما باید آنها را تحمل کرد من از تیم خونه به خونه خواهش می‌کنم که در فینال جام حذفی شرکت کند. یونتوس هم در دقیقه ۹۰ مقابل رئال مادرید گل خورد و حذف شد بازیکنانش هم عصبانی شدند اما بعد از آن بازی فوتبال و زندگی در جریان است.

بهروان در مورد درگیری فیزیکی سعید فتاحی با سرپرست خونه به خونه گفت: بیشتر هیجان بازی باعث رخ دادن چنین اتفاقاتی شد به هر حال کشمشی بین دو نفر بود و دست فتاحی هم به بدن سرپرست تیم خورد اما واقعیت این است که بهتر است طرفین آرامش داشته باشند از دل یکدیگر این مسئله را دربیاورند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما مایورکا اسپانیا که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 17:30 امروز در سالن کارن دمیرچاین شهر ایروان ارمنستان در مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا پرتغال قرار می‌گیرد و به دنبال دومین صعود پیاپی به بازی فینال است.

پالما که سال گذشته با درخشش خیره کننده حسین طیبی توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و با برتری مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال به قهرمانی دست پیدا کند، امروز بدون این ستاره ایرانی به مصاف بنفیکا می‌رود.

طیبی که تجربه حضور و درخشش در بنفیکا پرتغال را دارد، به دلیل آسیب دیدگی در جام ملت‌های آسیا غایب بود و امروز هم دور از لیست نفرات پالما مایورکا اسپانیا برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

مسلم اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی پالما مایورکا که همراه با تیم ملی ایران به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رسید، اکنون در جمع اعضای تیم اسپانیایی دیده می‌شود و آماده دیدار با بنفیکا پرتغال است و انگیزه زیادی برای پر کردن جای خالی طیبی دارد.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)