Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند در مصاحبه‌ای گفته بود: «بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، باید در پرسپولیس بمانند چون برای آنها هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست. کجا بروند که برای‌شان شرایطی بهتر از این باشگاه داشته باشد؟»

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روز پیش از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در اصفهان، علیرضا بیرانوند در مصاحبه‌ای گفته بود:

«بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، باید در پرسپولیس بمانند چون برای آنها هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کجا بروند که برای‌شان شرایطی بهتر از این باشگاه داشته باشد؟»

بلافاصله کمال کامیابی‌نیا در کانال خود واکنش تندی به این موضوع نشان داد، آن هم به عنوان مخاطب خاص! بعد از آن پرسپولیس در اصفهان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. علیرضا بیرانوند دو گل از ذوبی‌ها خورد که روی یکی از آنها مقصر بود. در صحنه گل دوم، همان لحظه که شادی گل ذوبی‌ها آغاز شد، تصویر کمال کامیابی‌نیا را دیدیم که مشغول غرولند به بازیکنان دیگر بود. از لب‌خوانی حرف‌های کمال می‌شد فهمید که رابطه کمال و بیرانوند خیلی جالب نیست و این دو نفر نسبت به گذشته مشکلات بیشتری با هم دارند. این موضوع را سایر بازیکنان هم می‌دانستند و تعجب نکردند وقتی کمال سر بیرانوند غرولند می‌کرد که چطور نتوانسته زاویه را ببندد و باز هم در خروجش اشتباه کرده است!

اما اصل ماجرا چه بود؟ شنیدیم کمال کامیابی‌نیا به چند دوست و همبازی خود که رابطه نزدیکی با آنها دارد از جمله علیرضا بیرانوند به صورت خصوصی گفته است در پرسپولیس می‌ماند! ظاهراً کمال در خصوص مطالبات خود و جریمه سنگین ۲۰۰ میلیون تومانی به جا مانده از فصل گذشته حرف زده که اگر حل شود، کجا برود بهتر از پرسپولیس؟! شنیدیم وقتی این حرف خصوصی در یک محفل عمومی و رودررو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی بر زبان علیرضا بیرانوند جاری شد، عصبانیت کمال کامیابی‌نیا را به همراه داشت.

گویا شماره ۱۱ قصد داشته حرف‌های خصوصی قدیمی علیرضا بیرانوند در خصوص مسائل مختلف را روی صفحه شخصی‌اش منتشر کند اما با وساطت و پادرمیانی یک همبازی و دوست مشترک به همان آقای خاص بسنده کرد. به نوشته خبرورزشی، کامیابی‌نیا به طعنه اسم آقای خاص را آورد و ترجیح داد خیلی ماجرا را به فضای مجازی و رسانه‌ها نکشاند اما رابطه این دو ملی‌پوش حداقل تا زمان نوشتن این مطلب چندان دوستانه نیست!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!

پرسپولیس علاوه بر مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند که ملی‌پوشان ایرانی هستند، در این فیفادی سه بازیکن ملی‌پوش دیگر نیز داشت.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستان، وحدت حنانوف مدافع تاجیکستان و گئورگی گولسیانی بازیکن گرجستان در این فیفادی تیم‌های ملی‌شان را همراهی می‌کردند.

پرسپولیس در این مدت اخبار ملی‌پوشان خارجی خود را نیز پوشش می‌داد و به مناسبت گل ارونوف به هنگ‌کنگ، تصویری از او در پیراهن تیم ملی ازبکستان را منتشر کرد که به تنها پست آبی رنگ این پیج تبدیل شد.

ازبکستان و هنگ‌کنگ دیگر هم‌گروه‌های ایران در این مرحله از انتخابی جام جهانی همزمان با دیدار ایران و ترکمنستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ازبک‌ها تمام شد و ستاره پرسپولیس گل سوم تیم کشورش را زد.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳؛ عشق تو نهال حیرت آمد/ وصل تو کمال حیرت آمد
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • (عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • ببینید | اسم تیم پیروزی بود؛ پرسپولیس را پس گرفتیم!
  • (عکس) ستاره‌های پرسپولیس و استقلال روی پوستر تیم ملی ازبکستان
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود