Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح بحث برجام منطقه‌ای و دفاعی، اظهار کرد: ما از برجام اصلی به لطف غربی‌ها گلی نچیده‌ایم و اکنون آنها به دنبال برجام‌های دیگری هستند.

وی افزود: از همان روزهای آغازین که معاهده برجام به تصویب رسید نیز زمزمه برجام‌های دیگری مانند برجام موشکی و منطقه‌ای از گوشه‌ و کنار به گوش می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی تصریح کرد: قرارداد برجام تنها درباره موضوع هسته‌ای بوده و هست و خلف وعده غربی‌ها درباره این معاهده برای جهانیان آشکار شده است، چرا که آنها هم از برجام سود می‌برند و هم آن را نفی می‌کنند، در واقع بازی سیاسی کثیفی را به راه انداخته‌اند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: برجام هیچ ربطی به مسائلی مانند بنیه دفاعی و نفوذ منطقه‌ای ایران ندارد و طرح مبحث مذاکره فریب غربی‌هاست، چرا که می‌خواهند مواضع خود را در جهت محدود کردن جمهوری اسلامی ایران پیش ببرند.

وی ادامه داد: غربی‌ها از قدرت دفاعی و نفوذ انقلاب و قدرت نرم ایران واهمه دارند و می‌دانند که انقلاب اسلامی در میان ملت‌ها جایگاه خاصی دارد، لذا برای محدود کردن نظام ایران درخواست مذاکره می‌کنند.

سجادی خاطرنشان کرد: دولتمردان ایران باید براساس مواضع نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری با سیاست‌های غربی‌ها برخورد کنند و اگر بنا بر مذاکره باشد، این رایزنی‌ها باید در حدی مطرح شود که منافع نظام تأمین شود، اما اگر غربی‌ها بخواهند قدرت نظامی ایران را محدود کنند و یا از نفوذ ایران در منطقه بکاهند، مذاکره به هیچ‌وجه معنایی ندارد و مقامات کشورمان نباید زیربار این خواسته بروند.


انتهای پیام/

برای افزایش توان دفاعی کشور با کسی مذاکره نمی‌کنیم آمریکا با خروج از برجام بی‌حیثیت می‌شود/مذاکره دفاعی با ایران فقط بهانه‌جویی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصولگرایان برجام اخیار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل در گرداب
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد