Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مظفری دستورات ویژه‌ای با موضوع پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با جرایم خاص صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس شورای قضایی استان و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی طی دستورات جداگانه‌ای به معاونین امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و همچنین معاون جرایم خاص دادگستری بر لزوم توجه بیش از پیش به این دو حوزه مهم تأکید و خواستار توجه مسئولان حوزه‌های قضایی به این مقولات در سال جاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین مظفری طی این دستورات با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در دیدار با مسئولان عالی قضایی طی سالیان اخیر و دستورات ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله آملی لاریجانی در زمینه نقش آفرینی بیش از پیش دستگاه قضایی در حوزه مسائل عمومی و اجتماعی جامعه؛ خاطر نشان کرد: با عنایت به کسب موفقیت‌های متعدد مجموعه قضایی استان در دو حوزه پیش گفته برخورد قاطعانه با مجرمین و مفسدان اجتماعی و اقتصادی به ویژه در پرونده‌های خاص و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم در درون و برون سازمان به عنوان مهمترین موضوعات مورد توجه دادگستری استان در سال ۹۷ مورد خواسته بوده است.
این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: بر این اساس لازم است تا معاونین مربوطه با تلاش جهادی و کار مستمر در زمینه تحقق سیاست‌های ابلاغی و اعمال نظارت مؤثر در زمینه اجرای دقیق موارد خواسته شده کوشیده و گزارش پیشرفت‌های حاصله را اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات