Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@15:04:06 GMT

تصویب برنامه ۳ ماهه برای توقف قمار اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۲۷۲۹

تصویب برنامه ۳ ماهه برای توقف قمار اینترنتی

ساعت24 - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب برنامه سه ماهه برای توقف شیوع قمار اینترنتی در کشور خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب برنامه سه ماهه برای توقف شیوع قمار اینترنتی در کشور خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: گزارش‌هایی در خصوص شیوع قمار اینترنتی دریافت کرده‌ام، اگرچه برخورد با این تخلف بر عهده وزارت ارتباطات نیست، اما با هدف هم‌افزایی، جلسه‌ای با حضور بانک مرکزی، دادستانی کل کشور، پلیس فتا و سازمان فناوری اطلاعات در این زمینه برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این جلسه برنامه‌ای سه‌ ماهه برای توقف و یا سخت کردن این تخلف تصویب شد.

منبع:مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور گفت: برای ۴۰ شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط استان بوشهر به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود. - اخبار استانها -

محمد خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، یکی از برنامه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را توسعه زیرساخت‌های شبکه فیبر نوری اعلام کرد و اظهار داشت: این مهم سبب توسعه کسب‌وکارها با اینترنت پرسرعت و تسریع در دسترسی به خدمات دولت است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت شبکه فیبر نوری در دسترسی پرسرعت مردم به خدمات اینترنتی گفت: شبکه فیبر نوری سرعت دریافت خدمات به جامعه هدف در اتصال به فعالیت‌های اینترنتی 80 تا 100 برابر را افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ایجاد شبکه اینترنت فیبر نوری گفت: برای 40 شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط استان بوشهر به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود.

وی پیشرفت 40 درصدی اجرا فیبر نوری در بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در اجرایی شدن طرح شبکه طرح فیبر نوری در شهر بوشهر 100 کیلومتر برنامه‌ریزی شده که تاکنون بیش از 40 کیلومتر آن انجام شده است.

خوانساری با بیان اینکه ایجاد شبکه نوری و اتصال خانوارها به این شبکه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون 7 میلیون خانوار در کشور به شبکه فیبر نوری متصل شده‌اند و تا پایان دولت سیزدهم 20 میلیون خانوار از شبکه فیبر نوری بهره‌مند می‌‌شوند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه استان بوشهر امسال در اتصال شبکه فیبر نوری با مساعدت استاندار بوشهر پیشرو است اضافه کرد: ایجاد شبکه فیبر نوری با مشارکت شهرداران 40 شهر استان بوشهر به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم شهرها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدایت، نظارت و تنظیم‌گری دولت انجام می‌شود

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • رأی مثبت سنای آمریکا به برنامه نظارت خارجی