Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:29:20 GMT

قاتل دختربچه ساوجی اعدام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۲۸۱۹

قاتل دختر پنج ساله سحرگاه دیروز در ندامتگاه ساوه به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایران، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی - رئیس کل دادگستری استان مرکزی - با اعلام این خبر گفت: متهم مرداد سال گذشته دختر پنج ساله‌ای به‌نام «تبسم» را به قتل رسانده بود. در کیفرخواست پرونده وی اتهام‌های دیگری از جمله کودک آزاری، تجاوز و ارتباط نامشروع با مادر مقتول نیز وجود داشت که وی به اتهام تجاوز به دختر بچه اعدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه این متهم به اتهام قتل نیز به اعدام محکوم شده بود اما خانواده مقتول به‌شرط دریافت دیه گذشت کردند که دیه دختر بچه از اموال به جا مانده از مرد اعدامی پرداخت می‌شود.

قاتل تبسم همچنین به اتهام کودک آزاری به 6 ماه حبس و به اتهام ارتباط نامشروع با مادر مقتول به تحمل 99 ضربه شلاق محکوم شده بود.

حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: مادر تبسم نیز به اتهام ارتباط نامشروع با قاتل به 2 سال حبس تعزیری و اجرای 2 مرحله‌ای 105 ضربه شلاق تعزیری و مساعدت در خلاصی متهم از محاکمه نیز به چهار سال و نیم حبس تعزیری محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: شخص دیگری نیز در ارتباط با این پرونده دستگیر شد که به اتهام ارتباط نامشروع با مادر تبسم به تحمل 99 ضربه شلاق و انجام خدمات عمومی رایگان در فصل تابستان در 2 سال متوالی در مجتمع ندامتگاه ساوه محکوم شد.

وی در تشریح این جنایت گفت: هفتم مرداد پارسال دختر بچه پنج ساله‌ای در حالت کما به یکی از بیمارستان‌های ساوه منتقل و در معاینات اولیه آثار ضرب و شتم بر بدن کودک مشاهده شد و زنی که او را به بیمارستان آورده بود علت آن را زمین خوردن فرزندش در پارک عنوان کرده بود.

حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: مسئولان بیمارستان پلیس را در جریان قرار دادند و با دستور قضایی بررسی‌های دقیق‌تر انجام شد و در نهایت کودک آزاری و تجاوز نیز تأیید شد.

در بازجویی از مادر تبسم وی مدعی شد برای تهیه غذا از خانه بیرون رفته و هنگام بازگشت فرزندش را در حالت کما یافته است.

اما کارآگاهان در تحقیق از همسایه‌ها دریافتند که مادر تبسم با مرد جوانی ارتباط دارد که بنا به اظهارات بستگان قرار بوده در آینده با وی ازدواج کند.

بدین ترتیب متهم دستگیر شد و به تجاوز و قتل کودک اعتراف کرد.

پس از تحقیقات تکمیلی قاتل به قصاص نفس و اعدام از طریق چوبه دار به اتهام تجاوز به عنف محکوم شد.

این رأی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک ساوه صادر شد اما پس از اعتراض متهمان، پرونده به شعبه 29 دیوان عالی کشور ارسال شد و در تاریخ هفتم مهر 96 در این مجتمع قضایی مورد تأیید قرار گرفت وحکم صبح دیروز اجرا شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد

کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد پس از حدود دو سال بحث و کش‌مکش، نهایت در پردیس بیمارستان امام حسن(ع) بر زمین خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد پس از حدود دو سال بحث و کش‌مکش، نهایت در پردیس بیمارستان امام حسن (ع) بر زمین خورد.

کد خبر 748478

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول