Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:طرح سنجش نوآموزان پایه اول و پیش دبستانی از ۱۹ خرداد در ۷۵ پایگاه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، ابوالحسن حقیقی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی عصر(۱۰ اردیبهشت) در نشست خبری تشریح برنامه های هفته معلم ضمن تبریک پیشاپیش ولادت امام زمان(عج) با بیان اینکه سنجش نوآموزان پایه اول و پیش دبستانی از ۱۹ خرداد در ۷۵ پایگاه آغاز خواهد شد، گفت:در سال ۹۲ در حوزه ابتدایی ۲۸ هزار بازمانده از تحصیل داشتیم و امسال طی لیست های اعلام شده ۴ هزار ۷۸۳ بازمانده از تحصیل بود که بعد از پایش اولیه این تعداد به ۷۲۴ بازمانده از تحصیل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در لیست دوم ارسال شده برای ما ۱۳ هزار و ۱۱ بازمانده از تحصیل مشخص شده که پایش لیست دوم در حال انجام است و تا کنون ۲ هزار نفر در سامانه ثناد ثبت شده اند، اظهارداشت:در سال گذشته و در خراسان رضوی ۱۵ هزار بازمانده از تحصیل داشتیم.

 

حقیقی افزود:طی هفته گذشته ۱۷ میلیارد ریال به مناطق کم توسعه یافته تحت عنوان جذب نوآموزان در حمایت دولت توزیع شده است و خوشبختانه در سال گذشته در سامانه ثناد ۴۵ هزار و ۸۲۱ نوآموز ثبت شده اند و امسال هم ۵۵ هزار و ۹۸ نوآموز در استان ثبت سامانه ثناد شده اند.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه آخرین مهلت دریافت مجوز برای تاسیس پیش دبستانی ۳۱ اردیبهشت است، ادامه داد:چهارمین دوره بازیهای بومی و محلی در کلات با حضور ۴۲۰ دانش آموز هفته آینده برگزار می شود.

 

وی افزود: در حال حاضر ۵ مدرسه عشایری در استان وجود دارد که با یک دانش آموز اداره می شود همچنین ۷۶ مدرسه با کمتر از ۱۰ دانش آموز در استان وجود دارد و مجموع دانش آموزان در حال تحصیل عشایر در خراسان رضوی ۶ هزار و ۷۵۶ نفر هستند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز ملی خلیج فارس ۱۰ اردیبهشت نیمه شعبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت جشن های نیمه شعبان جشن نیمه شعبان مجلس رئیس مجلس شورای اسلامی محمدباقر نوبخت طرح سنجش سلامت نوآموزان دانش آموزان عشایری بزرگداشت هفته معلم آموزش و پرورش خراسان رضوی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت

یک بازیگر معروف سریال‌های ترکیه‌ای انتقام عجیبی از معلمان دوره تحصیلش گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی نوشتند: «چاغلار ارطغرل» اعلام کرد در اقدامی انتقام‌جویانه نسبت به رفتاری که معلمانش در دوره ابتدایی با او داشتند، مدرسه‌ای را که در آن تحصیل می‌کرده ویران کرده است.

ارطغرل با انتشار تصویری در اینستاگرام خود اعلام کرد: مدرسه ابتدایی‌ای را که در آن تحصیل می‌کرده خریداری و در اقدامی انتقام‌جویانه نسبت به رفتار معلمانش که او را در دوره تحصیل تنبیه و کتک می‌زدند، ویران کرده است.

او نوشت: معلمان مدرسه ابتدایی‌ام مرا کتک می‌زدند، به همین خاطر من مدرسه را خریداری و به طور کامل ویران کردم، هیچ چیز هم به جای آن نخواهم ساخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد