Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: جشنواره فرهنگی آموزشی «شب‌های اردی‌بهشت شیراز» در باغ هنر اسلامی ایرانی این شهر برگزار می‌شود. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، ابراهیم گشتاسبی‌راد از برگزاری جشنواره فرهنگی آموزشی «شب‌های اردی‌بهشت شیراز» در باغ هنر اسلامی ایرانی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره از 8 اردی‌بهشت ماه آغاز به کار کرده است و تا 15 اردی‌بهشت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت گرامیداشت هفته شیراز برگزار می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند از ساعت 17 تا 23 از برنامه‌های جشنواره بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به برگزاری جشنواره‌های «شبهای شهروندی» و «پسین اردی‌بهشت شیراز» اشاره و تصریح کرد: جشنواره «شب‌های اردی‌بهشت شیراز» ادغام آن دو جشنواره است که هر دو دومین دوره خود را سپری و برنامه‌های خود را به شهروندان ارائه می‌کنند.

گشتاسبی‌راد بیان کرد: جشنواره شب‌های اردی‌بهشت شیراز هر شب ساعت 20:30 با برنامه‌های شاد و آموزشی و فرهنگی و با محوریت معرفی شهر شیراز در خدمت شهروندان و مسافران است.

به گفته وی نمایش و تئاترهای خیابانی و صحنه‌ای برای کودکان و بزرگسالان و مانورهای شهروندی و آموزش‌های میدانی از دیگر برنامه‌های جشنواره شب‌های اردی‌بهشت شیراز است و نمایشگاه فرهنگی و شهروندی نیز برپا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه شیراز شهری شناخته شده برای بسیاری از دانشگاهیان دنیا است، اظهار داشت: بسیاری از استادان دانشگاه آلمان علاقه‌مند سفر به شیراز هستند و تعدادی از آنها هم که به شیراز سفر کرده‌اند خاطرات خود را همواره در محافل مختلف برای مردم شهرشان بیان می‌کنند.

انتهای پیام/  ت

R41382/P1336/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد