Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@09:09:28 GMT

بانوان هندبالیست اردونشین می شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۳۷۴۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ اردوی آمادگی تیم ملی بانوان جهت شرکت در هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا ژاپن از تاریخ 17 تا 20 اردیبهشت با حضور 31 بازیکن در تهران برگزار می شود.
طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان نرگس شيخی، هانيه لک، مينا وطن پرست، الناز رمضانپور، مريم يوسفی، ساناز رجبی، آرزو محمدی، نيوشا مرادبخش، سعيده حراچی، فاطمه موسوی، حديث نوروزی، پريناز قربانی، راضيه سهرابی، سهيلا هيئت، الناز قاسمی ، فاطمه خليلی، نوريه عباسی، مرضيه افشاری، راضيه جانباز ،شقايق باپيری، سيران احمدی، مژگان قهرمانی، زينب بذرافکن، رويا نوروزی، شيدا فلاحی ،مريم کارانديش، زهرا فقيهی، صونا بيداد، پريسا عليپور، بهاره ايزدگشب و طاهره محمدقاسمی بازیکنان دعوت شده به این مرحله از اردوی آماده سازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مرحله از تمرینات طاهره مبری به عنوان سرپرست، مرضيه يوسف و نشمين شافعيان به عنوان مربی و اکرم حبيب لو به عنوان فيزيوتراپ اعضای کادر فنی تیم ملی را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست