Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: «علیرضا اقبال» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای بران علیا پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (11 اردیبهشت ماه) «علیرضا اقبال» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای بران علیا پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علیرضا اقبال» متولد 1355 روستای بران علیا بخش اصلاندوز از عشایر منطقه مغان بود و بیش از 4 سال به عنوان مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای بران علیا فعالیت فرهنگی در منطقه روستایی و مرزی داشت.

 

افزایش حضور نوجوانان و جوانان در مسجد روستا یکی از افتخارهای ایشان در طول فعالیت در کانون مساجد بود.

 

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد ضایعه درگذشت «علیرضا اقبال» مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای بران علیا را به جامعه فرهنگی استان و فعالان کانون های مساجد تسلیت عرض می کند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز ملی خلیج فارس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیمه شعبان مجلس دولت ۱۰ اردیبهشت مقام معظم رهبری جشن های نیمه شعبان جشن نیمه شعبان مساجد ضایعه درگذشت فعال فرهنگی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اردبیل کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجزی از جنس هنر در گردهمایی «وعده صادق» فرزندان وطن

شامگاه گذشته اهالی هنر در پاسداشت عملیات غرورآفرین وعده صادق در حوزه هنری گرد هم آمدند.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق و برخی اظهارنظرها در این زمینه، اهالی فرهنگ و هنر در پاسداشت این پاسخ دندان شکن به رژیم صهیونیستی، در حوزه هنری گرد هم آمدند.

در این گردهمایی که با اجرای فاطمه افشاریان مجری تلویزیون و حضور برخی شعرا، چهره‌های فرهنگی و هنری کشور برگزار شد، حاضران به اهمیت و خط قرمز بودن امنیت کشورمان تاکید کردند و در بخش‌های مختلف برنامه تعدادی از شعرا از جمله احمد بابایی، میلاد عرفان پور سروده‌هایی در این زمین را برای حاضران خواندند.

احمد بابایی قبل از خواندن سروده‌اش، درباره سرودن منظومه جدیدش اظهار گرد: من چندی پیش باخبر شدم که قرار است با پیکر یکی از شهیدان کنسولگری ایران در اسلامشهر وداع کنند؛ با افتخار به این برنامه وداع مشرف شدم که جمعیت عظیمی هم در آن شرکت کرده بودند. آن زمان و با آن اتفاق شروع کردم به سرودن منظومه‌ای که خدا را شکر با عملیات دیشب این منظومه هم به پایان رسید.

پس از آن مدرس زاده شاعر طناز کشورمان ۷ رباعی با زبان طنز برای حاضرین خواند؛ همچنین امیر حقیقت خواننده قطعه‌ای اجرا کرد و یکی از نویسندگان کشورمان نیز داستانکی را تقدیم سردار شهید حسن طهرانی مقدم کرد.

در این گردهمایی چهره‌هایی همچون هادی مقدم دوست، خیرالله تقیانی پور، کوروش زارعی، محمدرضا باقری، ناصر فیض، محمود کسبی حاضر در این مراسم بودند.

کد خبر 744688

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • رجزی از جنس هنر در گردهمایی «وعده صادق» فرزندان وطن
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند