Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@10:59:18 GMT

دروازه بان استقلال در فینال جام حذفی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۳۸۷۱

دروازه بان استقلال در فینال جام حذفی مشخص شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال که در بازی با سپاهان نمایش خوبی را از خود به نمایش گذاشت در بازی با خونه‌به‌خونه در بازی پایانی جام‌حذفی هم مرد شماره یک آبی پوشان خواهد بود و اگر او در فینال عملکرد خوبی داشته باشد می تواند در دیدا های رفت و برگشت مقابل ذوب آهن نیز در درون دروازه بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان تمرین امروز استقلالی ها 

طبق صلاحدید شفر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در یک نوبت تمرینات خود برای دیدار مقابل خونه به خونه در چارچوب رقابت های جام حذفی آماده خواهند کرد.

به این ترتیب شاگردان شفر امروز ساعت 11:30 در زمین صنایع دفاع در یک نوبت تمرین می کنند.

پیشنهاد های لیگ برتری در حد بازار گرمی 

با توجه به توافقاتی که میان باشگاه استقلال و شفر برای ادامه همکاری در فصل آتی صورت گرفته اما در این میان بارها از پیشنهادهای دیگر تیم های لیگ برتری به سرمربی آلمانی آبی ها شنیده می شود که با وجود چنین موضوعی یکی از نزدیکان باشگاه استقلال خبر داد که پیشنهادات بازار گرمی بیش نیست و ما با شفر به توافق رسیدیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید