Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@13:09:46 GMT

تبریز میزبان تورنمنت چهار جانبه فوتسال شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۴۱۱۵

تبریز میزبان تورنمنت چهار جانبه فوتسال شد

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
کمیته فوتسال از برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال در استان آذربایجان شرقی با حضور تیم‌های ژاپن، اوکراین و بلاروس خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست اعضای کمیته فوتسال با حضور ایوب بهتاچ، مدیر کل اداره ورزش و جوانان، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی وتوسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و لیلا محمدی، رئیس دپارتمان فوتسال برگزار و در خصوص میزبانی تبریز جهت برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال بحث و بررسی شد و در نهایت تبریز میزبان تورنمنت فوتسال با حضور تیم‌های ژاپن، بلاروس، اوکراین و ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، بهتاش، مدير كل اداره ورزش و جوانان ضمن اعلام آمادگي قطعي و فراهم نمودن شرايط ويژه جهت ميزباني شايسته، از ترابيان خواست در معرفي اسپانسر به اداره كل جهت تامين هزينه‌هاي اسكان و ترانسفر داخلي تيم‌ها و عوامل اجرايي اقدامات لازم را انجام دهد.

در این نشست مقرر شد اولين جلسه هماهنگي در خرداد ماه پس از نصب كف‌پوش و افرايش نور سالن به ١٨٠٠ لوكس با حضور علی كفاشيان، عباس ترابيان و مسئولين ورزش استان و شهر تبريز برگزار شود.

این تورنمنت از ٣١ شهريور لغايت ٤ مهر ماه ٩٧ برگزار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید