Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد  در گفت‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمای ام-برایر از شرکت هواپیمایی آتا صبح امروز به صورت آزمایشی و بعد از حادثه دردناک سقوط هواپیمایی تهران-یاسوج، در فرودگاه یاسوج بر زمین نشست.

عزیر فیلی ظرفیت این هواپیما با مسافر و خدمه را شامل 50 سرنشین عنوان و تصریح کرد: این هواپیما دارای سرعت بالا بوده و می‌تواند تا ارتفاع 37 هزار پایی پرواز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: فعلا سعی بر این است در طول هفته چهار پرواز تهرانیاسوج با هواپیما انجام شود.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه‌های کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد ۲ درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ اسفند سال گذشته تا نهم فروردین خبر داد. - اخبار اقتصادی -

رضا نخجوانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانودری، از آغاز عملیات نوروزی 24 اسفند 1402 تا نهم فروردین، یک میلیون و 495 هزار و 450 مسافر از فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده‌اند.

وی افزود: طی این مدت دوازده هزار و 684 نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور چهار هزار و 993 نشست و برخاست و 599 هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.

نخجوانی گفت: فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش 330 هزار و 55 مسافر و دو هزار و 411 نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک فرودگاه‌های کشور از آن خود دارد.

به گفته نخجوانی، فرودگاه‌ شیراز با اعزام و پذیرش 118 هزار و 189 مسافر و نشست و برخاست یک هزار و 38 پرواز، فرودگاه بین‌المللی اصفهان با اعزام و پذیرش 75 هزار و 979 مسافر و نشست و برخاست 658 پرواز و فرودگاه بین‌المللی تبریز با اعزام و پذیرش 67 هزار و 453 مسافر و نشست و برخاست 601 پرواز، بیشترین مسافر و پرواز را پس از مهرآباد و مشهد در جمع فرودگاه‌های بین‌المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اضافه شدن روزانه یک هزار و ۲۰۰ صندلی پرواز با بازگشت یک فروند هواپیمایی بویینگ
  • رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه های کشور
  • رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه‌های کشور
  • اخذ تاییدیه اتحادیه اروپا و ایکائو برای مدیریت سوخت در پرواز‌های بین‌المللی «هما»
  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر