Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:58:17 GMT

اولویت حوزه راه سازی در سمیرم تکمیل طرح های نیمه تمام است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۴۴۲۳

اولویت حوزه راه سازی در سمیرم تکمیل طرح های نیمه تمام است

اصفهان- ایرنا- رئیس اداره راه و شهرسازی سمیرم گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و باقی مانده از سال های قبل، اولویت اصلی این اداره است.

علیرضا طایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به هزینه بر بودن طرح های حوزه راه، اظهار کرد: عمده طرح های نیمه تمام این بخش در شهرستان سمیرم با پیشرفت 30 تا 40درصدی بایستی تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : طرح هایی مانند جاده بین استانی روستای شهید پادنای سمیرم به دِژکرد اقلید استان فارس یا جاده روستای آغداش بخش وردشت و همچنین بافت فرسوده شهری از این دست طرح های نیمه تمام هستند.
وی خاطر نشان کرد: پیمانکار جاده روستای شهید به استان فارس مشخص شده و 15 کیلومتر راهسازی در حوزه استان اصفهان را آغاز کرده است.
طایی با بیان اینکه کار در حوزه استان فارس نیز شروع شده است، افزود: اعتبار تکمیل این طرح 40 میلیارد ریال است که 20 میلیارد ریال آن تا زمان حاضر تامین شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی سمیرم همچنین با اشاره به احداث جاده زمان کهریز سمیرم به خسروشیرین فارس و اتصال به بزرگراه اصفهان شیراز ، گفت :امسال 10 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص داده شده است.
وی درباره پروژه ملی سمیرم- یاسوج- بهبهان نیز گفت: 58 کیلومتر از این طرح در استان اصفهان واقع شده که 33 کیلومتر آن در مرحله اول اجرا می شود.
طایی اظهار کرد: 16 پیمانکار از جمله قرارگاه خاتم الانبیا از محل اجرای طرح دیدن کرده اند و در2 هفته آینده با باز شدن پاکت های مناقصه ، پیمانکار اجرای طرح مشخص و تجهیز کارگاه آغاز می شود.
شهرستان سمیرم با 860 کیلومتر بزرگراه اصلی، فرعی و روستایی و یک هزار و 992 کیلومتر راه همسنگ در 160 کیلومتری جنوب اصفهان و 164 کیلومتری شمال یاسوج، واقع است.
7147/ت/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه و شهرسازي سميرم استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش ازظهر سه شنبه در جریان بازدید از نقاط حادثه خیز ترافیکی شهر اراک اظهار کرد: هفدهم آذرماه سال گذشته، زیرگذر پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) افتتاح شد همچنین در بهمن ماه پارسال، مسؤولان شهری وعده تکمیل پروژه تقاطع غیرهم سطح امام خمینی (ره) را تا پیش از اتمام سال دادند که تکمیل آن با گذشت یک‌ماه از سال جدید، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی افزود: در بازدید اخیر از این پروژه، وضعیت نابسامان همزمان فعالیت کارگران با عبور خودروها از زیرگذر را شاهد هستیم که هر لحظه احتمال بروز خطر جانی برای کارگران وجود دارد که باید نسبت به آن تدابیر ویژه ای اندیشه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: هر پروژه جاده‌ای که زیربار ترافیکی می‌رود مستلزم برخورداری از روشنایی، آسفالت و سایر پیش‌نیازهای عبور و مرور است که در خصوص این پروژه، این مهم به طور کامل رعایت نشده است و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت کیفری و مدنی متوجه شهرداری خواهد بود.

خیرمند ادامه داد: امید است شهرداری در خصوص پیشبرد این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشد و مواردی نظیر آسفالت مطلوب، کانال‌های عرضی آب سطحی را با کیفیت مطلوب و مدت زمان سریع‌تری انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است مسؤولان شهری در خصوص زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها، وعده واهی ندهند و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند و تمامی اظهار نظرات و وعده‌های آنها باید براساس نظرات و اقدامات کارشناسی و تخصصی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: پیشبرد صحیح و بی نقص پروژه‌های شهری، ضرورتی بی بدیل است و شهرداری به عنوان دستگاه مسؤول در اجرای پروژه‌های شهری باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 6086498

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل